Heractivering startkaart.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Heractivering startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 09:42

Omdat Nordwind zwaar hoefbevangen is geweest en iedere keer dat de DA kwam hij het spuitje onderin zijn koffer had, maar zijn oogjes nog teveel straalden hebben wij nov. 2004 mijn startkaart tijdelijk stopgezet. 5 dec. 03 werd hij ziek namelijk dus we hadden al een jaar voor noppes betaald...

Ze zeiden toen dat ik hem zo binnen een dag of 2 weer kan activeren. Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dat echt zo snel? Lachen
Ik ga toch weer op concour met Nordwind en niet dat ik hem dan te laat activeer... Clown

Mies7

Re: Heractivering startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:49

Misschien kun je even naar de KNHS bellen om te vragen hoe dat zit...? Dan weet je waar je aan toe bent...
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe lang het duurt, en ken ook geen mensen die dit gedaan hebben...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 22:05

Bij de knhs zeiden ze dat dat geloof ik zelfs binnen 24 uur kan, dus ik reken daar dan maar 2 dagen voor. Maar ik vroeg me af of het in de praktijk net zo werkt als in de theorie Knipoog

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:36

zo gauw ze jouw naam, persoonsnummer en combinatienummer ben je snel geactiveerd. Klopt volgens mij wel.