Ik ben wel heel benieuwd omdat ik ook over een tijdje een jong paard ga uitbrengen, en wat moet ik dan verwachten? Vlogen jullie paarden meteen weer de bak uit, gingen ze niet eens de bak in of nog wat anders?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En over de eerste preoef was ik nog wel tevreden.

maar hij was verder super
ok, het was geen hele perfecte nette proef, maar het was wél leuk en dat vond Romeo (de pony
) ook en daar gaat het tenslotte om 
. Eerste keer buiten was hij echt ongelooflijk braaf. 165 pt en 3e plaats. Proefje was iets te mak naar mijn zin.
Er gingen 2 bordjes compleet aan gort, en we hadden geeneens een prijs voor de snelste proef!
Punten rond 130 geloof ik.
dit was allemaal indoor.
gelukkig reed mijn instructrice daar toen mee, dus die kon me mooi ff helpen, eerst daar even gelongeerd op het veld, staart er op, dus ik zag het al zitten
nou ja ik er op, mijn instructrice aan de hand ernaast blijven lopen, het voelde goed aan, dus ze mocht hem los laten, nou ze vond het heel eng en vreemd tussen die paarden, lag er dan ook bijna naast na wat bokkesprongen, maar heb daar 3 kwartier tussen gereden, en toen maar weer mee naar stal genomen, 2 mei had ik mijn eerste echte wedstrijd, van te voren weer gelongeerd, ze was weer erg fris en gespannen, toch zat ik in de prijzen met 163 en 168 punten
hij was natuurlijk veel gewend, dus dat was een voordeel... dat was een goeie ervaring iig...
Begin december 2004 hebben we de overstap gemaakt naar de L2 en inmiddels zijn de eerste winstpunten al weer binnen. Tot de zomerkampioenschappen hou ik Temptation in de L2, daarna maken we pas de overstap naar de M.

) toen hij bijna 4 was en een paar maanden onder het zadel. B, 157 punten en een 4e plaats geloof ik.
. Ik had hem toen pas een paar maanden
. April dit jaar ga ik het opnieuw proberen maar dan in de L2
.
. Het was echt niet reeel hoor, die score. En ik had ook nooit op de eerste plek mogen staan, maar goed... Jurysport he?! 

. Nooit meer een wedstrijd officieel gestart...heb ook een andere pony gekregen voor de fanatieke sport