nabestelling startcoupons

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

nabestelling startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 17:41

nou heb ik dus via de knhs site startcoupons nabesteld

dit is nu zo'n 4 weken geleden...

weet iemand hoelang het duurt voordat je ze binnen hebt?

Jits

Re: nabestelling startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 18:10

Volgens mij moeten ze er in principe na een week zijn, maar bij mij heeft het ook langer geduurd.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 18:15

hmm.zit dus te duppen of ik het afwacht of een mailtje ga sturen...
komt zo zeurerig over denk ik dan weer

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 18:29

naadje24 schreef:
hmm.zit dus te duppen of ik het afwacht of een mailtje ga sturen...
komt zo zeurerig over denk ik dan weer

Als ik jou was zou ik gewoon even een mailtje sturen of even bellen.
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Misschien is er wel iets mis gegaan, je weet het maar nooit bij de KNHS Clown

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 21:42

Heb je een bevestigingsmail van hun gekregen. Als dat niet zo is hebben ze je aanvraag niet ontvangen. En moet je ze even opnieuw bestellen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 22:07

Ik heb ze 1,5 week geleden besteld (ben nu zelfs door mijn reservecoupons heen), maar ook geen bevestigingsmail gekregen. Ergens wist ik wel dat het fout zou gaan...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 22:48

Scum schreef:
Ik heb ze 1,5 week geleden besteld (ben nu zelfs door mijn reservecoupons heen), maar ook geen bevestigingsmail gekregen. Ergens wist ik wel dat het fout zou gaan...

bevestigingsmail???
ow haha Blond
echt weer wat voor mij!

ik ook niet namelijk!

Anika1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 23:24

Er staat ook bij op internet dat als je geen bevestigings mail gehad hebt binnen een paar uur je het nog een keer moet proberen. Ik heb ze meestal binnen een week maar heb ook 1 keer gehad dat het wel erg lang duurde. Ik heb toen gewoon gebeld en gevraagt hoe of wat. Er was idd iets mis gegaan en toen had ik ze alsnog binnen 2 dagen in huis dus gewoon ff bellen.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 08:47

Aha, ik zit ook al een paar weken te wachten. Maar inderdaad geen bevestigingsmail gehad. Ga het nog maar eens proberen.

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 10:40

cornelie schreef:
Aha, ik zit ook al een paar weken te wachten. Maar inderdaad geen bevestigingsmail gehad. Ga het nog maar eens proberen.

Ik wacht ook al 3 weken op mijn coupons, en heb al gebeld, ze zeggen dan: "ik snap niet waar het fout is gegaan". Krijg echt het ................. van de KNHS, ze zijn zo laks. Boos!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 10:53

Die bevestigingsmail heeeeeel goed bewaren, want ik heb al een keer meegemaakt dat ik die wel binnen gehad had, maar nog steeds geen coupons. Ik gebeld, wisten weer van niks......

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 11:27

Meestal krijg je meteen na het verzenden van de bestelling een bevestigingsmail. Als je die bevestigingsmail hebt ontvangen dan heb je je startcoupons vaak ook wel binnen 2 weken in huis. Ik bestel vaak in 1x 2 of 3 setjes coupons, das wel zo handig Haha!

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 12:25

Hmm, ik heb ook net besteld. De eerste keer dat ik ze via internet had besteld kreeg ik een mail en waren ze in een week thuis bezorgd. Nu heb ik geen mail ontvangen en wacht ik al meer dan een week.....

Nog maar een keer proberen dan.... Boos!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 16:46

Kun je zo je startcoupons buiten het wedstrijdsecretariaat van je club om bestellen? Dat zou erg handig zijn!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 16:53

patos schreef:
Kun je zo je startcoupons buiten het wedstrijdsecretariaat van je club om bestellen? Dat zou erg handig zijn!

dat vroeg ik mij dus ook af, omdat ze nu naar je vereniging vragen enzo. Krijg ik ze nou gewoon thuis gestuurd of moet ik weer achter de vereniging aan. Vork

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:25

Je kunt zelf coupons bestellen via de site van de KNHS. Daar staat wel een link naar 'bestellen'. Even je persoonsnummer en verenigingsnummer en combinatienummer bij de hand houden, is het zo gepiept. En dan maar zien of je die bevestigingsmail krijgt he Haha!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:28

Ja ik wacht al een paar uur, denk dat ik het zo nog maar eens ga proberen Haha!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:48

frunnik schreef:
patos schreef:

dat vroeg ik mij dus ook af, omdat ze nu naar je vereniging vragen enzo. Krijg ik ze nou gewoon thuis gestuurd of moet ik weer achter de vereniging aan. Vork

Ze worden naar de vereniging gestuurd.

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 00:53

Ik kreeg ze de vorige keer vanuit het KNHS gewoon naar huis gestuurd hoor....Ik heb afgelopen dagen ook al 2 keer geprobeerd te bestellen, maar krijg steeds geen bevestigingsmail. Ik ben alleen bang dat ik als ik nu weer ga bestellen, ik wel heeeel veel startcoupons thuis krijg gestuurd.... Clown

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:30

Dat heb ik dus ook! Heb inmiddels 2 keer al mijn gegevens ingevuld en 2 keer geen bevestigingsmail gehad...

Straks zit ik idd met tig setjes startcoupons opgescheept. Maar aan de andere kant zit ik misschien straks zonder.... Boos!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:34

Ik zit dus momenteel zonder, en bel gewoon even. Dan weet je tenminste zeker dat het over komt. Ik heb het gisteren ook al via internet geprobeerd, maar kreeg inderdaad ook geen bevestigingsmailtje.

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:41

diegomarije schreef:
Ik kreeg ze de vorige keer vanuit het KNHS gewoon naar huis gestuurd hoor....Ik heb afgelopen dagen ook al 2 keer geprobeerd te bestellen, maar krijg steeds geen bevestigingsmail. Ik ben alleen bang dat ik als ik nu weer ga bestellen, ik wel heeeel veel startcoupons thuis krijg gestuurd.... Clown

Kun je in ieder geval mooi een tijdje mee voor uit Haha!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 12:19

nou ik heb net de KNHS gebeld, maar echt behulpzaam zijn ze daar ook niet. Ik moest mijn startcoupons maar even via internet bestellen. Dus ik uitgelegd dat ik dat al enkele malen had geprobeerd en dat ik steeds geen bevestigingsmailtje kreeg. Vonden ze zo raar, gebeurd anders nooit Boos! Maar natuurlijk Haha!
Dus moest ik anders maar even een briefje schrijven met welke startcoupons ik wilde hebben enzo, want dat kon ze niet even voor mij opschrijven, wel kon ze al mijn gegevens opzoeken, maar dit was echt teveel van het goede. Boos! Stel je voor dat ze wat teveel doen Vork

Ik denk dat ik gelijk maar voor de rest van mijn leven startcoupons bestel, ben ik van dat gezeik af. Het stomme vind ik dat op de site van de KNHS dit telefoonnummer wordt gegeven om startcoupons te bestellen.

Maar goed, ik heb nog steeds geen coupons Huilen

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 12:27

Oke, ik heb ook even gebeld Haha! Ze hielpen me trouwens wel keurig, ze heeft even nagekeken of ze besteld waren en dat zijn ze dus wel..... Clown
Kortom ik krijg nu 2 keer 3 setjes startcoupons Tong uitsteken en geen bevestigingsmail......

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 12:31

diegomarije schreef:
Oke, ik heb ook even gebeld Haha! Ze hielpen me trouwens wel keurig, ze heeft even nagekeken of ze besteld waren en dat zijn ze dus wel..... Clown
Kortom ik krijg nu 2 keer 3 setjes startcoupons Tong uitsteken en geen bevestigingsmail......

mmmmm ook raar, bij mij waren ze niet besteld en ik heb ook geen bevestigings mail gekregen. Wanneer heb jij ze besteld dan? Voor dat ik dalijk ook een heleboel startcoupons thuisgestuurd krijg Haha!