Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
haike schreef:Waarom heb je je opgegeven?
* Voor de ervaring: ik zal wel gaan, gewoon als een training zien en niet voor de punten. Je pony lijdt er dan niks mee.
* voor de prestatie: niet gaan, is niet eerlijk tegenover je pony.
lachmar schreef:Kijk wat bij jou de hoogste prioriteit heeft en zo te horen is dat je pony.
Ik zelf zou dan niet gaan.
Je schrijft al dat je pony snel spierpijn heeft, dan lijkt het me niet verstandig om na 2 weken vakantie in 1 keer volop gaan te rijden.Dit kun je dan beter opbouwen.
In de winter je paard wassen, dus vooral de manen, lijkt me ook niet zo verstandig.
Zelfs op me werk doen we dat nou niet en daar hebben we een spuitplaats met warm water en solarium.
Denk dat je beter deze wedstrijd over kunt slaan en flink gaan trainen voor de volgende.
Is voor je zelf en je paard fijner.
Faniek schreef:Mijn beslissing hangt vooral er vanaf dat ze nu bijna 3 weken stil staat ivm koude weer etc. en eigenlijk wil ik de proef zelf ook gewoon nog een keer kunnen oefenen? (Lijkt me logisch mijn 2e groene wedstrijd..)
Nimmy schreef:ik zou gaan, alleen dan in plaats van wassen gewoon heel goed poetsen, jammer dan die paar vlekken.
en gewoon rustig aan doen en ervaring opdoen, niks overvragen en niet voor de punten gaan. rij hem lekker kort los, dan je proefje en dan uitstappen en weer naar huis, is die toch wat wijzer en weer een keer ergens geweest.
en dat je je proefje niet zo vaak hebt kunnen oefenen, lees hem een paar keer goed door, desnoods teken je een bak, en gaat met een pen rond, en dan loopt t meestal wel los.