Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
banjers schreef:Wat leuk dat je het zo op bokt zet Sandra! Zo komt er vast veel animo! Hopen dat er bij de onderlinge wedstrijd ook weer zoveel animo is als de vorige keer! Ik heb me zoiezo al ingeschreven! Voor de onderlinge wedstrijd in maart!!
Vippie schreef:He sjips bij de eerste heb ik al wedstrijd en de 2e ben ik op vakantie.
Ga je dit vaker organiseren?
sandr0 schreef:banjers schreef:Wat leuk dat je het zo op bokt zet Sandra! Zo komt er vast veel animo! Hopen dat er bij de onderlinge wedstrijd ook weer zoveel animo is als de vorige keer! Ik heb me zoiezo al ingeschreven! Voor de onderlinge wedstrijd in maart!!
ach ja ik moet wat he!!! we willen wel een lekkere volle startlijst hebben deze keer... gezellig dus!! Dus strooi het rond...... gezellige knhs wedstrijden bij Prometheus in Delft!!!!!!!!
PolitieTed schreef:Misschien kunnen jullie het ook eens rondroepen bij stal middendelfland. Is voor hun lekker dichtbij...
Ik heb trouwens al helemaal zin in die wedstrijd op het land. Ben wel van plan om dan mee te doen met de onderlinge wedstrijd.
Eerst maar eens kijken hoe het komende wedstrijd gaat, voor het eerst in de M1
PolitieTed schreef:Ik neem aan dat ze het bij Cees Poot ook al weten? Daar staan er volgens mij ook best wel wat met een startkaart.
miesie schreef:Jammer dat het alleen paarden is