mn 2e wedstrijd! :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

More

mn 2e wedstrijd! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 19:23

hallo,

Gister had ik weer wedstrijd, op mn vorige wedstrijd had ik 144 punten. Niet super slecht voor een draver de 1e keer (d8 ik).

eerst even poetsen en het dek op doen en transportbeschermers. Hup de trailer in. Toen we er waren (molkwerum in friesland) twas ongeveer 45 minuten rijden, gingen we even in de kantine wat drinken en toen opzadelen. Je moest binnen inrijden (dezelfde bak waar je de proef ook moest doen). We reden maar met zn 3en in dus lekker rustig. Ze was best wel los, ik moest als eerste starten dus ik hoefde eerst gelukkig niet meer naar buiten het was heel koud namelijk Bloos! . Het ging best wel goed vond ik wel wat slordigheids foutjes maar voor de rest wel oke. Ik ben niet tot de prijsuitreiking gebleven maar ik had 152 punten. Ik was dik tevreden want das 8 punten meer dan vorige keer. kHad ergens een 2 op dat was wel jammer het was tussen a en k aanspringen in de rechtergalop er stond bij niet getoond. Kan me er niks van herrineren dat ik dat niet heb gedaan ik denk dat ik het voorbij k gedaan heb of dat ze verkeerd aansprong ik weet het niet meer..... maarja geeft niet 1 foutje. Op naar een winstpunt Haha!

groetjes Hanneke

Ilsemarie

Re: mn 2e wedstrijd! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 20:53

goed gedaan! Volgende keer heb je vast wel een winstpunt Lachen

Manon

Re: mn 2e wedstrijd! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 15:50

Goed hoor, gewoon lekker doorgaan en als je op je volgende wedstrijd weer 8 punten meer haalt, dan heb je wel een wp! Haha!