Ik hoorde laatst op stal dat er in april (de zesde geloof ik) een indoor oefencross in Lisse gehouden wordt. Wie is hier al eens geweest en heeft dus ervaringen met deze indoor?
en wie weet waar ik naartoe moet bellen voor evt. inschrijving?
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen! Ik hoop pony's hoog te doen met Barney en dan misschien daarachter aan paarden laag met Riki... nog even nadenken en aan mn vader vragen!
Ik weet niet wat ik zou doen hoor, paarden laag of paarden hoog. Ik denk dat ik hoog doe. Dan gaat Anouar minder scheuren en lage hindernissen vergeet hij nog wel eens z'n benen op te tillen.
Gaaf man! Ik krijg er helemaal zin in. Ik heb trouwens op de site van Lisse gekeken maar er stond nog geen tel. nr bij vermeldt. Ik neem aan dat het inschrijven dus nog niet is begonnen?
Btw, heb ik het goed begrepen dat je dus 2 keer de cross mag rijden?
zelfs ik krijg echt kriebels om mee te willen doen, terwijl ik het laatste jaar nooit meer hoger dan 30 cm heb gesprongen! maar doe het maar niet, al heb ik dat beestje van de foto nog steeds, maar ik kan me nog zo goed herinneren hoe ik hem t eerste rondje echt overal overheen moest praten en duwen dat ik daar denk ik toch geen zin meer in heb... maar, het is wel echt, echt leuk!!