Gisteren tweede wedstrijd met Yfande..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Odeale

Gisteren tweede wedstrijd met Yfande..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 13:24

En deze keer...... de eerste prijs Haha! ..... en de vijfde prijs Bloos

Wauw, het gaat echt super, twee weken geleden het debuut gehad toen gelijk al de vierde prijs. Yfande is zo braaf. De bak waar we in reden in Saasveld heeft al bij menig ruiter horror Bloos Haha! verhalen opgeleverd (ik spreek uit ervaring met ulisse Bloos Clown ).

Ik was dan ook zeer benieuwd hoe Yfande zou reageren. We kwamen de bak binnen, en alles was eng. Het eerste rondje door de bak hebben we bijna geen hoefslag gezien, en wijken kan ze ook prima Haha! Haha! . Nog maar een rondje gedraafd, ging al iets beter en toen zijn we begonnen, ze was eerst nog wat spichtig en daardoor zijn enkele onderdelen wat minder gegaan dan ze zouden kunnen maar uiteindelijk heel tevreden. Deze proef was 163 punten en de vijfde plek.

Toen direct door naar de andere bak. Weer die enge bloemstukken langs de bak, maar nu kende ze ze wel Knipoog . Aanmelden bij de jury... (quote Yfi: ik stil staan voor de rare hok? Dacht het niet Haha! snel verder lopen). Begonnen met de proef. Ik vond haar wat trager en minder voor het been maar wel minder spichtig dan bij de eerste proef. Hier dus ook 163 punten Haha! .

Kijken naar de andere punten of het het waard was om te wachten op de prijsuitreiking. Toen hoorde ik al allerlei gemorrel Haha! dat er zulke lage punten werden gegeven, dus dat werd wachten....

Bij de prijsuitreiking bleek dus dat we eerste en vijfde waren geworden. Haha! Haha! We zijn supertevreden over ons superpaardje (mag toch wel ons zeggen Marita Bloos )....

yfande

Re: Gisteren tweede wedstrijd met Yfande..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:57

Ben super, super, super trots op jullie beiden Hyper! !!!

Jullie zijn echt een mooi span samen (zie de 9 voor de verzorging)

Het was stervenskoud, liep ook nog eens uit waardoor je langer
in moest blijven rijden en dan 2 proeven achter elkaar, en dat
terwijl ons Haha! meisje, haar tweede wedstrijd liep OK dan!

Ze was ook helemaal munt na afloop, en was blij toen ze eindelijk
lekker met een extra schep müsli in haar warme stal stond. volgens
mij heeft ze als een roos Gaaaap geslapen.

Ik zou zeggen : "vooral doorgan" *o/*

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 23:01

Heej Gefeliciteerd!!
Ik had dit al gelezen op school..maar toen kwam die stomme leraar er aan dus kon ik niet reageren }>
Moest je de 1e proef in de 1e bak? die kleine?
En de 2e in de grote?
Whaha Bram loert in de 1e ook altijd...vooral in die hoeken Extreme duivel Clown

Gaat goed hé!
Straks haal je met Yfande Odessa nog in Tong uitsteken Haha!

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 11:48

Ha Annemiek, bedankt!! Haha!

Ja, klopt, eerst in de kleine bak. Yfande was heel kijkerig, alles was eng. De hoek waar je de bak inkwam, de bloemstukken met knalroze bloemen en de slagboom. Maar toen we met de proef begonnen was ze braaf. Wel kijkerig en daardoor in het begin wat spanning maar ze luisterde goed. Hier waren we vijfde. In de grote bak dus eerste Clown .

Yfande inhalen met ulisse? Wie weet, Yfi is meer een dressuurpaard dan ulisse. ulisse is echt een springer.... Tong uitsteken Knipoog

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 15:12

Whahah dat heb ik dinsdag gezien ja Tong uitsteken Clown

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 16:43

Ja, ze was helemaal gek. Normaal kunnen we bijna geen hindernis in de bak hebben staan als we longeren, dan trekt ze alleen maar naar de hindernis toe.

Ze had er gisteren spierpijn van (Droste was er) zo gek als ze deed aan de longeerlijn. Volgens mij is de kreupelheid wel over.. Tong uitsteken Nu mag ik er alleen weer drie dagen niet op omdat Droste haar behandeld heeft Boos! Maarja, het is voor een goed doel Knipoog

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:59

Goh is Bram de enigste waar Droste nog niet is bijgeweest? Clown
Maar het gaat vast wel beter als Droste klaar is met Odessa