En deze keer...... de eerste prijs
..... en de vijfde prijs
Wauw, het gaat echt super, twee weken geleden het debuut gehad toen gelijk al de vierde prijs. Yfande is zo braaf. De bak waar we in reden in Saasveld heeft al bij menig ruiter horror
verhalen opgeleverd (ik spreek uit ervaring met ulisse
).
Ik was dan ook zeer benieuwd hoe Yfande zou reageren. We kwamen de bak binnen, en alles was eng. Het eerste rondje door de bak hebben we bijna geen hoefslag gezien, en wijken kan ze ook prima
. Nog maar een rondje gedraafd, ging al iets beter en toen zijn we begonnen, ze was eerst nog wat spichtig en daardoor zijn enkele onderdelen wat minder gegaan dan ze zouden kunnen maar uiteindelijk heel tevreden. Deze proef was 163 punten en de vijfde plek.
Toen direct door naar de andere bak. Weer die enge bloemstukken langs de bak, maar nu kende ze ze wel
. Aanmelden bij de jury... (quote Yfi: ik stil staan voor de rare hok? Dacht het niet
snel verder lopen). Begonnen met de proef. Ik vond haar wat trager en minder voor het been maar wel minder spichtig dan bij de eerste proef. Hier dus ook 163 punten
.
Kijken naar de andere punten of het het waard was om te wachten op de prijsuitreiking. Toen hoorde ik al allerlei gemorrel
dat er zulke lage punten werden gegeven, dus dat werd wachten....
Bij de prijsuitreiking bleek dus dat we eerste en vijfde waren geworden.
We zijn supertevreden over ons superpaardje (mag toch wel ons zeggen Marita
)....