de kop is eraf....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

judithh

de kop is eraf....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 21:23

Vandaag mijn eerste wedstrijd gestart na 8 jaar met mijn jonge paard, het was al een hele tijd geleden dat ik gestart was, nu mijn paard er aan toe was hebben we de startkaart aangevraagd en vandaag onze eerste wedstrijd gehad in het L1.

ik moest om 12.15u en om 12.37u er zat gelukkig niet zo heel veel tijd tussen mijn twee proefen, omdat ze de groepjes klein hadden gehouden.
Mijn eerste proef gereden, ik had hem lekker aan het lopen, en was zeer tevreden over zijn debuut, ook de tweede proef ging lekker, maar wel iets minder dan de eerste. resultaat...2x 2e met 165 en 159 punten, ik ben helemaal happy de peppy met mijn punten en natuurlijk met mijn grote vriend, hij deed zo zijn best...

Toen de starttijden en jury bekend was had ik al zoiets van.... Nerd want de betreffende jury staat nou niet bepaald bekend als vrijgevig persoon, ik had dus van te voren gezegt...Ik ga voor de winstpunten..maar toen ik zag wie er jury was zeiden we al gekscherend op stal...We gaan voor de wedstrijd ervaring...

al met al dus een geslaagde dag!!

Anoniem

Re: de kop is eraf....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 10:33

gefeliciteerd! En niet zo bang zijn voor een jury, gewoon voor jezelf rijden.

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:39

Ey,

Gewoon uit nieuwgierigheid hoor, maar waar sta jij met je paard Clown ?
Ik woon zelf ook in Rdam en ben benieuwd waar bokkers hun paardjes hebben staan!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 17:08

Chrisssy schreef:
Ey,

Ik woon zelf ook in Rdam en ben benieuwd waar bokkers hun paardjes hebben staan!

ik sta op de schieruiters...ben jij nou degene die altijd op lize heeft gereden, die verhuisd is naar lansbergen?

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 20:31

haike schreef:
gefeliciteerd! En niet zo bang zijn voor een jury, gewoon voor jezelf rijden.

ben niet bang hoor voor een jury.. Knipoog ben er zelf één Knipoog , het was meer onder het mom van een grapje omdat we weten hoe deze jury punt en alles behalve soepel is vandaar...

Niety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 20:55

Ook harstikke gefeliciteerd met je mooie punten Lachen
en je moet gewoon GAAn voor die winstpunten Knipoog en anders gewoon de jury de schuld geven, want je kunt voor jezelf wel uitmaken of het goed ging of niet. Heel veel suc6 met je andere wedstrijden Lachen

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:35

judithh schreef:
Chrisssy schreef:
Ey,

ik sta op de schieruiters...ben jij nou degene die altijd op lize heeft gereden, die verhuisd is naar lansbergen?

Yup dat ben ik...maar dat weet je onderhand dus wel Knipoog . En ik ben ook weer teruggekeerd naar de schieruiters Haha! .