2de plek en 3wp's!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

2de plek en 3wp's!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 15:55

Ik ben helemaal blij!! Gister had ik dressuur concours bij pc. Voorwaarts met Melle Millennium.

Normaal gesproken (in iedergeval dat was zo op de vorige concoursen) is melle altijd aan hetdrammen op concours en heel sloom.. Huilen

maar gister liep hij super!! Met los rijden schrok hij 1x van een traktor, en hij was heel geconcentreerd bij me. Zelfs de galop ging goed. Alleen de middendraf kon ik er niet zo netjes uitrijden maar dat maakte me al niet meer uit..

Toen we de eerste proef gingen rijden liep melle al als een heer door de bak heen. Zijn sgattige oortjes naar voren gespitst en zijn beenwerk mooi onder zijn lijf. Bij het eerste afwenden zwenkte hij niet uit wat nog weleens gebeurt, en met haldhouden bleef hij netjes op me wachten Tong uitsteken Toen kon de proef voor mij al niet meer stuk!! De galop onderdelen gngen goed, hij viel niet 1x eruit, en de figuren kon ik netjes op de letter rijden. Toen ik de bak uitreed kon voor mij het concours al niet meer stuk want ik had voor mijn gevoel super goed gereden! deze proef leverde een mooie 2de plek op met 170 PUNTEN!! Tong uitsteken

De 2de proef ging wat minder, melle vond zich zelf altijd nog helemaal geweldig, maar was nu een beetje overijverig.. ik moest hem goed bij mij houden, maar als ik te hard met mijn hand was dan was hij weer niet vooruit te krijgen.. we hebben dat samen wel netjes opgelost, de figuren gingen hierdoor wel iets minder. De galop ging ook hier weer goed, alleen aanspringen links om ging verkeerd, maar dat corigeerde hij zelf door een changé Knipoog de rest van de rpoef ging wel heel fijn. Deze proef leverde 165 PUNTEN op!!! Pling

Mijn concours was echt super!! voor het eerst een fijn concours met Melle gereden en een prijs en het mooiste 3WP'S!!

gr rh

Djaleesa

Re: 2de plek en 3wp's!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 16:10

He goed gereden hoor!! Haha!
netjes gedaan! Knipoog
de ene proef gaat altijd wel wat minder als de ander maarja boeient je heb je wintspunten binnen!! Knipoog Lachen

Marsie

Re: 2de plek en 3wp's!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 16:22

Goed jo! Gefeliciteerd OK dan! . Ik had daar gister trouwens ook nog gereden.