Clublogo op je dekje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Znoin

Clublogo op je dekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 05:58

Is het voor iedereen die voor een club / vereniging landelijke wedstrijden rijdt verplicht om het logo daarvan op je dekje te hebben? Ik ga binnenkort starten en zag op de internetsite van de manege dat het bij hen verplicht is, nl.

Frantic

Re: Clublogo op je dekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:47

niet voor de wedstrijd, alleen voor je club.
Vraag maar even een dekje aan bij je wedstrijdsecretariaat,

Maar als je er geen 1 hebt dan kun je gewoon starten, maakt niks uit.

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:52

meestal kan je op de manege/club waar je rijd een dekje kopen en daar staat dan het logo op.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 12:26

Vroeger was het wel verplicht om in het clubtenue te rijden (clubtrui, clubsjabrakje). Nu is de keuze aan jezelf, je mag in clubtenue rijden of in de algemene wedstrijdkleren (rijjasje).
Ik zou het iig nog even navragen aan het wedstrijdsecretariaat, maar ik heb begrepen dat je het tegenwoordig zelf mag weten.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 18:07

Ik rij zelf wel met het Clubdekje, maar een clubgenootje van mij niet..die rijd met een dekje van de C1000 en love_kaylie & anne_lieke hier op bokt rijden geloof ik met een helemaal wit dekje Knipoog

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 18:30

je moet dat bij de vereniging na vragen ef hun dat in de regelementen hebben staan bij sommige verenegingen is het verplicht bij sommige niet .ik zelf rijd met een sponser op mijn dekje. succes 4mrt

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 18:51

In België moet het! Nederland niet denk ik..

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 19:14

Je mag zelf weten met wat voor dekje je start. Bij sommige verenigingen moet je wel een logo op je dekje als je in clubtenue start, maar daar wordt door jury's niet op gelet.

Ik rij zelf met een helemaal wit dekje, of met een dekje met een Vicon logo, of een dekje van de Hippiade. Wij hebben van de club nml helemaal geen logos voor op de dekjes.