Ik sta niet op de startlijst, wel opgegeven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nimmy

Ik sta niet op de startlijst, wel opgegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 21:03

Ik vandaag kijken of hoe laat ik volgende week moet rijden, sta ik er niet tussen... grr, ik dus maar een mailtje gestuurd, heb me in oktober opgegeven en toen was er nog plaats. en wil echt rijden, heb een tijdje niks kunnen doen, en we zijn er weer aan toe, en ik wil in april l1 gaan starten. heb deze maand 3 wedstrijden volgende als t goed is is er 1 van, en daar moet ik wel 2 puntjes in kunnen rijden.

grr hopelijk zetten ze me dr nog tussen
Is dit bij jullie ook wel eens overkomen??

Kylan

Re: Ik sta niet op de startlijst, wel opgegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 21:11

ja wel hoor, wel vaker.
Gewoon even bellen, meestal kan je er dan wel bij! Ik hou zelf altijd bij wanneer de coupons verstuurd zijn zoals je dat kan zeggen, dan kunnen ze het meestal makkelijker terugvinden.
Even bellen, het zal wel een foutje zijn!

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 21:16

je kan ze alleen op dinsdag bellen, dus maar direct gemaild, en krijg ik geen reactie bel ik dinsdag wel. weet nog wanneer deze coupons verstuurd zijn (toevallig) maar bedankt voor je tip om de data bij te houden.

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 17:40

nu zeggen ze dat ze de coupons niet hebben gehad, ik naar de vereniging bellen, nee je kan echt alleen in het beluurtje bellen. zucht, hopleijk zetten ze me dr nog bij, hun zijn de coupons kwijtgeraakt niet ik.