vraag over springwedstrijd in Boskoop

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Firesolo

vraag over springwedstrijd in Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 19:02

Weet iemand hoe het parcours er qua versiering uitziet op een springwedstrijd bij de manege Bentwoud in Boskoop? Ik wil graag weer eens proberen te gaan springen. Mijn paard springt wel heel goed, maar op wedstrijd zijn de hindernissen zo anders( moet ik hem gelijk ingeven) dan durft ie ze niet te springen. Ik heb al gezocht naar bv een A-parcours maar die worden haast nergens gehouden hier in de buurt. En oefenparcoursen zijn ook nooit versierd dus het heeft weinig zin daarheen te gaan. Dus zijn ze echt zo uitbundig versierd daar en zijn het gewoon balken of van die reclameborden?
En verder iemand nog tips?

Noukie

Re: vraag over springwedstrijd in Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:52

1: de data staat verkeerd om in de paard&sport, dus zaterdag is pony's en zondag paarden

2: er staat een muurtje in, en zeker 2 reclame hindernissen (van de baas) en meestal nog wel wat meer, ook een hekje enz enz. Verder wordt er niet extreem veel overige versiering opgehangen. wel wat planten soms, hangt ervan af of ze die bestellen of niet...

Weet niet of je dat wist, maar de bodem van de binnenbak is vernieuwd, ligt nu zowel binnen als buiten (losrijden) een super achterberg bodem in, dus dat is wel heel erg fijn.

en een tip: oefenparcours in bijvoorbeeld Maasdijk en Maassluis zijn op dezelfde dag of de avond voor de gewone wedstrijd, dus daar staat ook gewoon hetzelfde aan versiering ed als op het gewone concours, dat is om te oefenen voor jou misschien ook wel handig om te weten..

mesastamp

Re: vraag over springwedstrijd in Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:33

de bodem was echt vervelend eerts, veels te glad... een paard op ijzers liep er altijd te glijden gelukkig is dat nu beter inderdaad.. verder is het een fijn parcour vind ik...