Adres hippisch centrum Oude Tonge..??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Careano

Adres hippisch centrum Oude Tonge..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 21:42

hoi,
Ik moet zaterdag in oude Tonge zuid-hollandse kampioenschappen rijden.. Maar het is 2,5 uur rijden en we hebben geen idee waar het is Bloos Nu wil ik een routebeschrijving uitprinten, maar ik heb geen adres.. Weet iemand het adres van dit hippisch centrum?

Alvast bedankt!
Groetjes!

Odie

Re: Adres hippisch centrum Oude Tonge..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 23:15

abigaillover schreef:
hoi,
Ik moet zaterdag in oude Tonge zuid-hollandse kampioenschappen rijden.. Maar het is 2,5 uur rijden en we hebben geen idee waar het is Bloos Nu wil ik een routebeschrijving uitprinten, maar ik heb geen adres.. Weet iemand het adres van dit hippisch centrum?

Alvast bedankt!
Groetjes!

www.paardencentrumzh.nl

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 16:43

Dankjewel!! Lachen

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 16:49

Het ligt aan de Heerdendijk in Oude Tonge. Je kunt op startlijsten een routeplanner uitprinten, maar die klopt niet helemaal voor het deel in Oude Tonge zelf.
In oude Tonge moet je gewoon de bordjes manege volgen. Je rijdt dan door het hele dorp en aan het einde van het dorp ga je rechtsaf. Gewoon de bordjes volgen en dan wordt je linksaf een dijk op gestuurd. En dan rijdt je zo'n 300 meter in the middle of nowhere en dan zie je aan de linkerkant de manege liggen.

Succes!!!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 20:43

Heeel erg bedankt! Ik had al gevonden dat het op de heerendijk was Knipoog Maar goed dat je zegt dat die routeplanner niet helemaal klopt want anders waren we verkeerd gereden Tong uitsteken Super bedankt! Ja

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 19:09

Ik neem aan dat je ook via R'dam komt?
Dan moet je voor de terugweg anders rijden. Ik heb er pas ook gereden, via de routeplanner wordt je eerst om Oude-Tonge hene gestuurd en dan ga je dwas door het dorp.
Maar als je via de routeplanner gaat, dan kom je vanaf de rechterkant (als je me je rug naar de manege staat). Als je dan naar links gaat, dan eerste links van die dijk af. Dan lijkt het net of je bij een boer het erf op rijdt, maar daar loopt een weg langs. Dan helemaal doorrijden tot een kruispunt, daar rechtaf. Dan rij je een stukje parallel met de N57 of N59 (ben het vergeten) en dan kan je via een stoplicht de N57/N59 op en rij je zo richting R'dam.

Het komt erop neer dat je een stoplicht eerder (vanaf R'dam) die N-weg afgaat, dan hoef je niet om Oude Tonge heen.