ik moet ook meerijden in het Z2 met Power and Paint DVB!
laten we ff gezellie over de zenuwe en de training van te voren kletse!
gezellig!Maraatjiii&Powe®®®®
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gezellig!
MissSisa schreef:He Mara................ Robin Beekink zit hier ook......... we hadden het effe over je gehad
robin zie je wel in wanrooij he!
Mara
.... nou in wanroy gaan we het ook een super doen natuurlijk,, nu keihard trainen,, zodat we de puntjes op de i gaan zetten
love_sander schreef:Heeee!!
Ik rijd helaas ook niet mee..! Maar iig veel succes,, !! Mag je niet met Alladin meerijden? Daar was je toch 2e mee geworden? Of heeft Maria al de overstap naar Aladin gemaakt!?!!?
Spreek je weer op msn ofzo!
Groetjes Marije
maar nu mag melanie bijv meedoen...want die was 4de.....das dus weer fijn voor haar!
Powerlover schreef:love_sander schreef:Heeee!!
Ik rijd helaas ook niet mee..! Maar iig veel succes,, !! Mag je niet met Alladin meerijden? Daar was je toch 2e mee geworden? Of heeft Maria al de overstap naar Aladin gemaakt!?!!?
Spreek je weer op msn ofzo!
Groetjes Marije
nou tis zo dat je maar met 1 pony mee mag doen op de NL'se....das wel jmmr jah...maar nu mag melanie bijv meedoen...want die was 4de.....das dus weer fijn voor haar!
![]()
xxxM
viewtopic.php?f=29&t=368825 Grote boktmeeting doen?
Sorry mensen ff offtipic
Stphanie, zou je me op dit mailadres willen toevogen: dani_druif16@hotmail.com, ben gehackt
Maar Steph, lijkt me echt super leuk als je komt kijken!!
Haha heb er ook al veel zin in! In het M1 DE, was kampioen van Gelderland.
Lol.
) Die ken je wel he?
gabyfedde schreef:Ik vind het jammer dat het zover weg is, anders was ik wel komen kijken.
De mensen die moeten rijden alvast heel veel succes.
Power is gewoon super, weet nog wel dat ik in het M2 een keer tegen hem moest. Kwam ik aan met mn oude ponymerrie....

Ik hoop dat ik nog bekenden zie van Bokt! Citaat:Dus je had ook de 3e plaats...? }> Maar he, is de ava nog niet gelukt.. Zie het onderschrift wel he![]()
Groetjes het Computernertje (toch..?? Hahahaha!!)
! Verder iedereen natuurlijk heel veel succes he
!