ik moet ook meerijden in het Z2 met Power and Paint DVB!
laten we ff gezellie over de zenuwe en de training van te voren kletse!

Maraatjiii&Powe®®®®
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:He Mara................ Robin Beekink zit hier ook......... we hadden het effe over je gehad
love_sander schreef:Heeee!!
Ik rijd helaas ook niet mee..! Maar iig veel succes,, !! Mag je niet met Alladin meerijden? Daar was je toch 2e mee geworden? Of heeft Maria al de overstap naar Aladin gemaakt!?!!?
Spreek je weer op msn ofzo!
Groetjes Marije
Powerlover schreef:love_sander schreef:Heeee!!
Ik rijd helaas ook niet mee..! Maar iig veel succes,, !! Mag je niet met Alladin meerijden? Daar was je toch 2e mee geworden? Of heeft Maria al de overstap naar Aladin gemaakt!?!!?
Spreek je weer op msn ofzo!
Groetjes Marije
nou tis zo dat je maar met 1 pony mee mag doen op de NL'se....das wel jmmr jah...maar nu mag melanie bijv meedoen...want die was 4de.....das dus weer fijn voor haar!
![]()
xxxM
gabyfedde schreef:Ik vind het jammer dat het zover weg is, anders was ik wel komen kijken.
De mensen die moeten rijden alvast heel veel succes.
Power is gewoon super, weet nog wel dat ik in het M2 een keer tegen hem moest. Kwam ik aan met mn oude ponymerrie....
Citaat:Dus je had ook de 3e plaats...? }> Maar he, is de ava nog niet gelukt.. Zie het onderschrift wel he![]()
Groetjes het Computernertje (toch..?? Hahahaha!!)