Ik was benieuwd wie er nog meer naar de Almelose Ruiterdagen gaat , misschien kunnen we een groepje creeren ofzo ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Murru schreef:Nooit meer..... vorig jaar was zo'n doffe ellende ....
kadans16 schreef:Murru schreef:Nooit meer..... vorig jaar was zo'n doffe ellende ....
Dat heb je nog licht uitgedrukt.Het begon al bij aankomst.We gingen onze voortenten opzetten in de zeikregen.En het werd alleen maar erger.Heb uiteindelijk 2 proeven kunnen rijden over de hele week.Dinsdags wel nog een 2de plek in het M2 maar toen de laaste dag Z1 gestart in een ring waar je echt in vastzoog.De witte hekjes waren niet wit meer en als je niet uitkeek dan vlogen ze tegen je schenen aan.Mn paard tot aan zn oren in de blub ,alles vies nat en koud.Bah bah bah
Mijn paard was niet meer herkenbaar als palomino
![]()
Zondagmiddag zijn we vertrokken en dat was de eerste dag dat we de zon weer zagen.Maar goed het jaar ervoor was toppieDus misschien dat ik dan toch maar ga dit jaar
reddytobias schreef:gaan dan ff bij de paarden starten!dan ga ik mee!! wil nu ook wel! maar wel zonder peerd dan!