Brabantse Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pannie

Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 17:09

Heey mensjes!

K ben nieuw hier en ik dacht ik ga ff meteen mijn avontuur op de regio kampioenschappen vertellen Haha!
Ik heb een kwpn merrie van Jetset D, voor de fokker was ze naar zijn mening te klein (1.55) en moest ze dus weg. Ze ziet er ook echt uit als een paard. Veel mensen geloven niet eens dat het nog een pony is. Ik heb zelfs een keer op wedstrijd gehad dat de jury uit de auto kwam om dr na te meten omdat hij me niet geloofde!!
Heb dr nu 4 jaar onder het zadel, M2 dressuur en B springen.

Een paar weken geleden mocht ik naar de regio kampioenschappen voor de dressuur. 3 weken daarvoor had ze met dr voorbeen in het draad gehangen dus een weekje niet kunnen rijden. toen was ze weer beter en wou ik nog gauw ff een keer ergens de proef rijden. maar onderweg heeft ze allemaal heel erg onrustig staan stampen en was ze dus weer geblesseerd. Een ontsteking ergens in dr been...weer 2 weken niet rijden. de dag voor de brabantse kon ik er weer op! Haha! Dus ik de volgende dag naar Wanroij, alleen maar om mee te doen voor de ervaring. En toch niet laatste geworden! ik was er echt super blij mee!

Gisteren had ik de kampioenschappen van het springen. In het reguliere parcours foutloos rond. de barage ook. 103,5 punten voor stijl in totaal...twee keer een 9!! voor het binnenkomen halthouden+groeten. Mijn dag kon niet meer stuk. Ik stond aan kop...de hele tijd. Mensen kwamen mij feliciteren nog voordat de laatste combinatie was gestart. Ik zat helemaal in de stress. Maar je raad het al, zij had net iets meer punten als mij. dus weg was mijn eerste plaats. dat was in het begin toch nog wel super balen maar nu ben ik echt aan het genieten van mijn reserve kampioen plaats:P En ik mag niet klagen want ik ben in oktober pas begonnen met springen. In totaal nog maar 6 wedstrijden gesprongen. Met dit resultaat kan ik met een gerust hart over naar de L Tong uitsteken

K ben echt super blij met deze pony en vind het jammer dat ik dr over een jaartje moet verkopen.

Pannie

Re: Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 17:38

ff kijke of k een foto kan poste...

Afbeelding

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:49

Welkom op Bokt!

En...
Van harte gefeliciteerd! Wat een top dag moet dat zijn geweest zeg.
Hoop dat ik dat ook kan zeggen over een jaar of wat met mijn merrie.
Maar waarom moet je haar verkopen dan?
Word je te groot voor je haar? Wil je over naar een paard?

PS: en wat een mooie foto van haar hoofd! Ze kijkt zo lief en trots...
Laatst bijgewerkt door IngLio op 21-02-05 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:52

Owja, wedstrijdverslagen kun je ook kwijt onder "Wedstrijden".
Succes met volgende wedstrijden!

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 17:57

Ja ik ben er iets te groot voor. Het kan eigenlijk nog net maar ben ook wel weer toe aan een nieuwe uitdaging. mag jammer genoeg van mijn ouders geen 2 paarden om te rijden.
Op deze foto ben ik ook echt trots. Precies zoals mijn pony is: altijd vrolijk en actief.

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 18:12

Of nouja....áltijd actief

Afbeelding

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:50

Verplaatst naar Wedstrijden