K ben nieuw hier en ik dacht ik ga ff meteen mijn avontuur op de regio kampioenschappen vertellen

Ik heb een kwpn merrie van Jetset D, voor de fokker was ze naar zijn mening te klein (1.55) en moest ze dus weg. Ze ziet er ook echt uit als een paard. Veel mensen geloven niet eens dat het nog een pony is. Ik heb zelfs een keer op wedstrijd gehad dat de jury uit de auto kwam om dr na te meten omdat hij me niet geloofde!!
Heb dr nu 4 jaar onder het zadel, M2 dressuur en B springen.
Een paar weken geleden mocht ik naar de regio kampioenschappen voor de dressuur. 3 weken daarvoor had ze met dr voorbeen in het draad gehangen dus een weekje niet kunnen rijden. toen was ze weer beter en wou ik nog gauw ff een keer ergens de proef rijden. maar onderweg heeft ze allemaal heel erg onrustig staan stampen en was ze dus weer geblesseerd. Een ontsteking ergens in dr been...weer 2 weken niet rijden. de dag voor de brabantse kon ik er weer op!

Gisteren had ik de kampioenschappen van het springen. In het reguliere parcours foutloos rond. de barage ook. 103,5 punten voor stijl in totaal...twee keer een 9!! voor het binnenkomen halthouden+groeten. Mijn dag kon niet meer stuk. Ik stond aan kop...de hele tijd. Mensen kwamen mij feliciteren nog voordat de laatste combinatie was gestart. Ik zat helemaal in de stress. Maar je raad het al, zij had net iets meer punten als mij. dus weg was mijn eerste plaats. dat was in het begin toch nog wel super balen maar nu ben ik echt aan het genieten van mijn reserve kampioen plaats:P En ik mag niet klagen want ik ben in oktober pas begonnen met springen. In totaal nog maar 6 wedstrijden gesprongen. Met dit resultaat kan ik met een gerust hart over naar de L

K ben echt super blij met deze pony en vind het jammer dat ik dr over een jaartje moet verkopen.