ik wil graag weten of er in het noorden ook nog onderlinge wedstrijden zijn waar je niet lid hoeft te zijn van de club maar wel gewoon mee kan rijden... ik woon in haren(das 3km van groningen).
Data zijn voor zover ik het weet nog niet bekend, maar meestal zo rond maart/april (Pasen?), juni (pinksteren? ) en tegen september.
De Drakoruiters uit Drachtstercompagnie organiseren ook regelmatig onderlinge wedstrijden waar ook anderen aan mee mogen doen. Maar dat hoor ik vaak pas erg laat via de eigenaresse van Moenira of een ander lid.
Bij ons op de manege organiseren we regelmatig onderlingen springwedstrijden (open voor iedereen). Ik zou zeggen kijk eens op onze site, maar die is tijdelijk offline (www.bosmanege.nl)
Als je echt interesse hebt, kun je even pb en (of pm en) en anders moet je de site in de gaten houden. De bedoeling is om snel weer online te zijn.
ik heb wel eens meegedaan aan een onderlinge wedstrijd in winschoten en was daar ook niet lid maar weet niet of dat nu nog georganiseerd word moet je denk ik even navragen want is al een aantal jaren geleden dat ik daar toen heb meegereden