wie o wie kan mij helpen?!?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarleenM

wie o wie kan mij helpen?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 23:28

hoihoi
ik heb een vraag wie kan mij helpen want ik ga een startkaart aanvragen maar ik snap niks van wat een kring is Verward en hoe het met selecties gaat enzenz wie wil mij alles duidelijk uitleggen

(ben nog een groentje met een startkaart Bloos )

nou alvast bedankt en ik hoop dat iemand me kan helpen

groetjes marleen

MarleenM

Re: wie o wie kan mij helpen?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 14:56

niemand ?!?!?! Huilen

peerdjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 16:15

dushi88 schreef:
niemand ?!?!?! Huilen

ik kan het je helemaal uitleggen! want mijn ouders zitten in het bestuur van mijn ponyclub en ik rij zelf al 7 jaar wedstrijden!
heb je toevallig msn of zal ik het zo uitleggen?!

gr. amee(oftewel peerdjuh!)

wietskeweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 16:58

als je gewoon even naar je wedstrijdsecretariaat belt kunnen ze je alles uitleggen. Scheelt een hoop moeite denk ik.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:05

Je bent al lid van een ponyclub of rijvereniging? Die club hoort bij een bepaalde kring. Meestal een wat grotere stad in de buurt. Ben een kring rijden er allemaal mensen mee, die bij een rijvereniging zitten, in de buurt van de kring.
Als je selectiewedstrijden wil rijden, moet je een paar kringwedstrijden starten. (Bij jou club weten ze wel, bij welke kring je hoort) Als je goed hebt gereden, bijvoorbeeld 2x 1e en 1x 2e. Mag je door naar de regionale kampioenschappen.

Anders moet je eens kijken op de regiosite van de knhs. Op de site van de KNHS staan de regiosite's. (Is per provincie) Daar staat vast alle informatie op die je wil weten!