clubkamioenschap m&m

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

clubkamioenschap m&m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 22:20

vandaag had ik 1 wedstrijd van clubkampioenschap en ik zou voor het eerst met E5 meedoen. Gewoon om te proberen

inrijden ging echt super slecht! Ex. probeerde heel de tijd op hol te gaan, schoot opzij als iemand in een straal van 2 meter kwam Rolleyes toen we buiten moesten kreeg die een corrigerend tikje (echt niet hard, zelfs op het deken geloof ik) en begon ie te bokken enzo Rolleyes dus ik had al zo iets van: ohjé die proef Nagelbijten / Gniffelen

dus ik buiten heel veel overgangen gemaakt en toen moestk binnen Nagelbijten / Gniffelen gaat ie super sloom binnen Hamer nou hij hinikken toen de poort toe ging. En toen ging t belletje en ging die heel mooi lopen. Proef ging echt super naar mijn gevoel! Hij viel terug uit galop maar dat was mijn schuld Bloos

tussen mijn 1ste en 2de proef was 1 uur dus ik dacht van kzet m een half uurtje op de trailer nou dat gedaan, half uurtje voor de 2de proef weer ingereden en toen zweefde die echt in draf. Eenmaal binnen, was de 1ste keer dat ik die proef reed en ik kende ze eigenlijk niet echt Bloos dus ik verwachte er niet veel van! Maar wat liep ie fijn!! Wending om de voorhand ging ook verbazinwekkend goed!

uitslag was bij de 1ste proef 59.5% en een 3de plaats
en bij de 2de proef 58.5% en een gedeelde 2de plaats! de eerste hadden 59% bij de 2de proef en 61% bij de 1ste! Was echt super trots op Explosion Haha!

none

Re: clubkamioenschap m&m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:46

Wow Haha!
Gefeliciteerd!!! Doe je goed meid Lachen
3e en 2e, jullie hebben het echt verdient Haha! Ga zeker zo door Knipoog Haha!

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 00:28

Netjes Phara! Dat was dus een hele goede start zeker zo voor de eerste keer! Pling

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 00:41

Hurrycane schreef:
Netjes Phara! Dat was dus een hele goede start zeker zo voor de eerste keer! Pling

krs hebben we al vaker gereden maar die e5 niet Haha! dus ik was wel heel erg blij!
ikj ben nu dus ook binnen gekomen op een 7de plaats. Dus das toch mooi Knipoog

none: dankje meid!