Nog 1 puntje te gaan...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jamiro

Nog 1 puntje te gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 20:37

Vandaag had ik weer wedstrijd in Heerhugowaard. Trailer laden ging dit keer wel iets beter dan de vorige keer.. Knipoog (toen liep m'n paard los over straat en maakte een deuk in een auto Clown )

Bij de 1e proef wou ik gaan afwenden om de proef te beginnen, en toen kreeg jamiro het in ene een beetje in zijn bolletje Clown hij trok even een sprintje en maakte een bokkesprong... en dat had hij nog nooit gedaan. Maargoed, ik ging maar even overnieuw afwenden om te groeten, en de rest van de proef was hij echt heel braaf. Hij was lekker voorwaarts en oplettend, dus ik was er wel tevreden over.
De 2e proef ging ietsje minder, maar evengoed vond ik het nog best netjes gaan.

Na de proefjes uitgestapt en toen moest hij weer in de trailer. Hij stond er al 2 keer in maar ging er weer net zo hard achteruit uit. Ik kreeg hulp van een hele aardige mevrouw en meneer. Die mevrouw moest zelf wedstrijd rijden maar ze zette eerst haar pony in onze trailer om te kijken of Jamiro er misschien in wou als er al een ander paard in stond. Helaas maakte het Jamiro niet zo veel uit, maar uiteindelijk is hij er toch zo ingelopen Lachen

Toen gingen we even naar de kantine om te wachten op de prijsuitrijking. Voor de eerste proef had ik 156 punten en voor de 2e proef had ik 158. Ik was twee keer tweede en ik heb er weer twee winstpuntjes bij. Dus nog 1 puntje te gaan voor het L2 !! Party!!

Djaleesa

Re: Nog 1 puntje te gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:47

gefeliciteerd!!
netjes hoor en vervelend als je paard niet trailer in wilt he Knipoog
me pa en nog zo`n iemand moesten me pony er altijd in tillen Tong uitsteken
nogmaals gefeliciteerd! a ga je dan na het l2 ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 15:31

Gefeliciteerd met je winstpuntjes.
Ongemerkt hebben ik je gisteren gemeet.....
Ik was aan het kijken bij iemand anders die zijn paard niet in de trailer kreeg die ik kon.
Jullie gingen vlak daarna laden, mijn vader heeft nog eventjes met je moeder staan te praten.

jamiro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 17:48

o dan heb ik je denk wel gezien Haha! (Ja, me mamsie kijkt altijd maar van een afstandje toe als ie in de trailer moet, want ze vind dat maar niks Tong uitsteken )

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:03

Gefeliciteerd met je punten!
En op naar de L2!! Ja

jamiro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 20:00

ja, 10 april moet ik pas weer. (weer in Heerhugowaard-Noord) Dan ga ik voor die 10e winstpunt (als t een beetje meezit) Tong uitsteken , dat wordt oefene geblaze voor t L2 Knipoog

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:07

zozo Loesje, dat gaat lekker!!! Goed oefenen he, en dan komt het in de L2 ook helemaal goed hoor!!

Bye bye, san!