Ik moet even wat dingetjes kwijt over de onderlinge wedstrijd op Manege ***.
Zaterdag en zondag 5 en 6 februari hadden we al dressuur wedstrijd. Mijn zus hier op bokt, Cyrilltje deed mee op Kokomo, bakstertje hier op bokt deed mee op Max, Calypso1989 hier op bokt deed mee op Sheronit en springen met Cleo en Chagrijntje hier op bokt deed natuurlijk mee op Sheronit! Allemaal L-proef.
Cyrilltje, bakstertje, Chagrijntje en ik moesten sowieso dressuur tegen mekaar.
Ik ben totaal niet ontevreden over hoe Rayah liep, hij deed het super, zelfs 2 passen achteruit!
Toch was de jury niet helemaal eerlijk naar mijn mening. De pony waar Cyrilltje op reed liep super! Natuurlijk wel wat schoonheidsfoutjes, maar goed.
1e plaats: meisje eigen pony (reed wel, maar niet super, 171 punten ...(?))
2e plaats: Chagrijntje met Sheronit dus, was zeker netjes gereden (170 terechte punten)
3e met 165 punten manegepaard les van M
4e met 165 punten manege of eigen paard les ?
5e met 163 punten manegepaard les van M
6e Cyrilltje met 161 punten manegepony les van I
7e met 159 punten eigen paard les van I
8e met 155 punten manegepaard les ?
9e ik en bakstertje met 153 punten manegepaarden les van I
10e met 150 punten manegepaard les van I
Valt het alleen mij en mijn zus op dat de mensen die les hebben van I erg lage cijfers hebben gekregen? Ik heb er mijn vraagtekens bijstaan...
Ik ben het er niet helemaal mee eens, maar goed!
het is maar een spelletje!!!!!!
Springen vandaag ging zo super! Paarden waren vanmorgen aan de beurt en hebben super gesprongen, alleen een paar eigen paarden hebben balkjes eraf gehaald!

Pony's die vanmiddag moesten springen hebben het allemaal zo super gedaan, echt heeeel braaf! En ze moesten best vaak rijden, want een andere manegepony was kreupel geworden van de week.
De troffee is naar 1 van de kleintjes gegaan, die was 2x eerste geworden (dus 1e met dressuur en springen).
Op naar volgend jaar allemaal!
Groetjes, Nienke

[edit: Antoinette]Op verzoek TS naam manege verwijderd[/edit]