Brabantse Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sanne_

Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 19:36

heeey!
Is regio Brabant hie rook enigszins vertegenwoordigd? Vorige week waren de brabantse kampioenschappen dressuur paarden, en daar werd ook pas-de-deux gereden. Elk team moest bestaan uit 1 paard en 1 pony, de proef moest op Z niveau zijn. Het was zo leuk! Ik heb de muziek van 1 van de teams gemaakt. Zijn er meer mensen die die rubriek hebben gezien en wat vonden jullie ervan?
kus uit brabant

Emeraldo

Re: Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:22

Ik weet dat er 2 mensen van bokt hebben meegereden. De ene is RobinBeekink, en de andere heet met haar boktnaam Haike.

Ik had er nog wel over nagedacht om mee te doen, maar uiteindelijk niet gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:35

klopt, ik heb ook meegedaan. Weet zeker dat ik opgevallen ben, de bonte pony die de ring eng vond Boos!

Roninbeekink is idd ook op bokt, zij had gereden met petra van esch en hadden gewonnen.

Kelly1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:17

Ja en ik weet dat Kelly en Britt Outhuyse mee hadden gedaan!
Had ik gezien op de startlijst, ik ben niet geweest verder hoor!
Ik ken deze meisjes ook niet echt meer, maar ongeveer 6 jaar
geleden moest ik vaak tegen hun rijden in zo'n beetje alle klasse's
haha.. ik reed toen namelijk bij het NPC.. nog meer mensen die
vroeger NPC hebben gereden??

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 12:56

het was leuk he! zulke wedstrijden zouden vaker moeten worden verreden als extra rbriek, geeft net een extra tintje aan een kampioenschap als dit. Maar hoe vonden jullie de combinaties rijden, de choreografie en de muziek? Ik vond nl. dat er erg grote verschillen in zaten, van het ene uitertse tot het andere. Veel verschillende teams (groot-klein) en ook de choreografie was soms erg origineel. Maar de grootste verschillen zagen (hoorden) we toch wel in de mziek vond ik!