Wie doen er mee in De Mortel 27-2 ??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kadans16

Wie doen er mee in De Mortel 27-2 ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 21:18

Joepieeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj ikzelf kan eindelijk na 4,5 maand klungelen weer eens de ring.Eindelijk is alles weer in orde Pling
We starten in het Z1 twee proeven en mn doel is om gewoon ontspannen rond te rijden na zo'n periode.
Wie gaat er nog meer heen?

rockey

Re: Wie doen er mee in De Mortel 27-2 ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 21:57

ik heb in de M1 ingeschreven, maar volgens mij is die de 28ste?
wordt mijn M1 debuut Bloos
ik moest me daar van olrike inschrijven Haha!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 23:12

ik heb me ook ingeschreven maar dan wel op 20-2 dit weekend dus, is de b, als ik tenminste ga.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 10:09

Ik heb me geloof ik ook ingeschreven in de Mortel voor volgend weekend maar ik weet niet of ik de zaterdag of de zondag moet rijden.
Ik start trouwens in het M2.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 10:15

Rockey: Gaat Sanne er zelf ook naar toe? De vorige keer was ze niet zo blij om daar te moeten starten.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 11:23

Emeraldo schreef:
Rockey: Gaat Sanne er zelf ook naar toe? De vorige keer was ze niet zo blij om daar te moeten starten.

ik geloof van wel Blond

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 18:04

Oow ik weet eiegnlijk ook niet of ik zaterdag of zondag moet, kan dus ook de 28ste zijn Knipoog
Sanne start wel vaker in De Mortel , ben haar vorig jaar nog tegen gekomen (ik zag haar heel hard voorbij vliegen van Olrike Clown )
Maar ik vind het wel een leuk concours...heel gezellig

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 15:54

en hoe is het gegaan? Lachen

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 17:05

Mijn eerste proef ging een beetje explosief Clown
Tweede proef ging erg lekker ,mijn appuyementen travers en schouderbinnenwaarts gingen best aardig en de verruimingen kwamen ook netjes uit de verf.Ik verwachtte wel een winstpunt en de mensen om mij heen ook.Mijn jury was het er niet mee eens en gaf voor mijn 1e proef 172 punten en voor de 2de proef 165 punten.Die 172 waren absoluut verdiend gewoon te slordig en onstuimig gereden, maar die 165 waren eerlijk waar (!) niet terecht!!!
Ook klopte een en ander commentaar op mijn coupon niet.Hij schreef dat mijn paard in verzet kwam tijdens de travers, wat absoluut niet het geval was, ook gaf hij mij een 7 voor een niet-getoonde Dromen eenvoudige wissel Rolleyes
De goed oude man zat ook nog eens de helft van de tijd in zijn o zo intressante gegevens te bladeren en vergat gewoon eventjes te kijken Slapen
Al met al was ik tevreden over mijn rijden en heb ik een heerlijke ontspannen proef laten zien, maar begin langzamerhand te vermoeden dat mijn coupon per ongeluk met een andere combinatie is verwisseld Vork
Sanne (Olrike N hier op bokt) had het goed gedaan, heb haar proeven niet gezien maar zij werd 1e en 2de en had ook winst.Proficiat Haha!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:02

Hoi hoi

Sorry lees het topic nu pas.

Emeraldo: Als ik niet blij was om daar te rijden, zou ik me niet inschrijven Knipoog

Maudje: Zonde dat je er niet was, was echt een goed georganiseerde wedstrijd Ach gut En had me wel weer verheugd op je Cacharel na de Happie clinic Haha!

Olrike was dus 2e met 180 punten en 1e met 181 punten. Niet heel veel maar och, we zijn weer van huis geweest. En twee winstpunten rijker.

En ze was BRAAF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo zie je dus maar, de aanhouder wint. Heb namelijk nog nooit fijn rond kunnen sturen in de Mortel, dus was al helemaal tevreden met hoe Olrike der had gedragen, mijn dag kon dus al niet meer kapot.

Heb eigelijk verder niemand van het Z1 zien rijden, we hebben Olrike meteen naar huis gebracht, onder het solarium gezet, en heerlijk verwend op stal. Daarna zijn we terug gegaan voor de startcoupons op te halen.

Wel heb ik Zwelgje zien rijden in het M2 met haar superbrafe hengst. Ook zat Zwelgje in de prijzen. Met uitstappen nog met haar bijgepraat, zoals op meerdere wedstrijden. Ben trouwens wel heel benieuwd naar haar Olivi Knipoog

Iedereen proficiat met de behaalde successen, en tot de volgende wedstrijd

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 20:00

Ik weet zeker dat je mij hebt gezien met losrijden Sanne Knipoog
Jij was klaar en ik reed met die palomino, mn blondy vond jou merrie nog erg sexy Haha!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:23

Haha Olrike is best wel sexy Knipoog

Dan reed jij ook met stang en trens of niet?

Als dat het geval is heb ik je volgens mij wel gezien.

Weet jij trouwens wie er in de tweede rubriek gewonnen had?

Groetjes

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 22:51

Haha die van mij is een echte vent, dus vertrouw er dan maar op dat ze sexy is Haha!
Ja ik reed met stang én trens!
De tweede rubriek is gewonnen door anja v.d. brug met cupido.Die lichte vos die alleen op trens reed.Fijn paard, ik rijd hem regelmatig omdat ie af en toe een week bij ons op stal logeert Vork .
Ze hadden 189 punten.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 23:18

jaaa sanne had graag mee willen rijden, had knapste olrike graag weer willen bewonderen, maar helaas.

je had me anders toch uit kunnen lachen, want cacharel krijgt een beetje praatjes, en je had gezien dat ze hard kon in hulten, dus zou nog leuk zijn geweest Vork

maar zodra er weer wedstrijd is schrijf ik in!

gefeliciteerd met de punten Lachen