gister hebben ik wedstrijd gehad,op de club,ik heb er mee gedaan met 2 paarden:
#Evita(6jr) =paard van barbara(Babs hier),nog nooit een wedstrijdparcours gesprongen
#Tinahide(4,5jr)=paard van me moeder, pas de 2x keer dat ik er mee spring
het was een pittig parcours dat lekker op hoogte stond(B)
babara heeft me geholpen met opzadelen van evita(ondertussen hebben me ouders Tinahide opgehaald),toen moest Maaike(pascha hier) nog gebeld worden voor een extra deken want die was barbara vergeten...en aangezien maaike toch kwam supporteren,kon ze die misshcien wel ff meenemen.ik alles aangedaan,incl. bodyprotector omdat ik met 2 jonge onervaren beestjes had te doen...

de eerste ronde met evita: ging erg goed,ik had alleen de wending naar 3 iets verkeerd geimproviseerd,en dus een weigering,mijn fout

toen overgestapt op tina,en heeft barbara haar paardje weer overgenomen.
met tina losgesprongen,en ik kon het parcours al in...
tot hindernis 6 ging het echt super goed!!!!ze wil er namelijk nog wel graag onderkruipen,maar dat was nog niet gebeurd

bleef 10 min. liggen...

toch weer opgestapt,parcours afgemaakt, 2e rondje ook gereden9het stond wat hoger(L nivo),en wel jaja:
FOUTLOOS!!!!
met TINAHIDE EN EVITA.
maar met mij ging het minder...ik kon niet makkelijk meer bewegen toen ik van het paard kwam,vannacht bijna niet geslapen,vanochtend naar de dokter geweest...door gestuurd naar het ziekenhuis...fotos en CT scan laten maken...
gelukkig niks gebroken alleen erg gekneusd,
conclusie: RUST HOUDEN ,dus daar zit ik dan....geblesseerd....
nou dit was mijn korte verslagje van gister

ik heb ondanks me pijnlijke val,super fijn gesprongen,ben dik tevreden