Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
masja schreef:Waarom ik liever L zie? Maakt mij niet zoveel uit, maar scheelt je een klasse doorlopen. Ik denk dat ik zoals het er nu uit ziet ook niet bij 10 punten overga naar het L2, maar ik had het niet erg gevonden als het M na het L zou komen.
Lielle schreef:dat denk ik niet. Toen kon je ook pas met 10 punten promoveren, terwijl de andere klassen gewoon 5 was.
masja schreef:
Zouden ze ooit ook een B1 en B2 in gaan stellen?
Remember schreef:masja schreef:
Hoe wil je in hemelsnaam de B op gaan delen? Dan mag je in de B1 er de hele korte zijn over doen om aan te springen, hoef je geen voltes te rijden, en mag je paard met zijn neus de lucht in, hoef je ook niet stil te staan met halthouden![]()
Ik vind de B zoals het nu is niks meer dan een verlengde van je training, en een leuk opstapje naar het L1. Hoeft niks aan veranderd te worden hoor!
masja schreef:Lielle schreef:dat denk ik niet. Toen kon je ook pas met 10 punten promoveren, terwijl de andere klassen gewoon 5 was.
Klinkt niet erg logisch, maar wel als het KNHS.
Ach ik vind het wel best zoals het nu is. Ik moet toch eerst eens zien het L goed door te komen. Ik ben nog lang en breed niet M klaar.
In de L1 hoef je nog niet achterwaarts. Extra is middenstap en middengalop en op de hele zijde middendraf. En die achterlijke gebrokenlijn met een volte van 10 meter.Citaat:In de L komt ten opzichte van de B als extra het wijken voor het been en ik geloof achterwaarts.
Lielle schreef:dat denk ik niet. Het is 4 jaar L geweest, verder altijd L1/L2. Waarom zou je dat willen?