Trots op mijn vriendin: Kampioen gelderse...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NWDynamite

Trots op mijn vriendin: Kampioen gelderse...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 17:54

ik ben best trots op mijn vriendin Anne van der Weerd... ze is met haar D pony Quatro Gelders kampioen geworden in het Z2(als het goed is hahaha)leuk om te zien dat we elke week op de zondag een bosrit maken en dat we op dat moment met z'n 2en (en de 2 pony's) slordig door het bos crossen op ons hardst en dat ze dan nu gelders kampioen is Haha! ... heeft iemand foto's op internet gevonden van de gelderse kampioenschappen...???
groeten Nathalie

Anoniem

Re: Trots op mijn vriendin: Kampioen gelderse...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:41

gefeliciteerd!!

en buitenrijden is helemaal niet slecht hoor, lekker voor de ontspanning!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:52

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 17:05

Anne en Quatro zijn zo'n supercombinatie! Vorig jaar ofzo waren ze op het indoor, zaterdagavond sprong ze in t Z, de volgende ochtend reed ze een Z dressuurproef. Geweldig is dat! Anne heeft Quattro zo heerlijk aan het lopen, het is terecht dat ze regiokampioen is geworden!

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 18:02

Stiekem is Quatro soms best een dondersteen haha... als we in het bos rijden en hij ziet wat... oooooohh daar rent quatro weer weg haha... als we aan het crossen zijn... gaat ie heel hard en vaak ook bokken enzo haha... anne dr moeder heeft haar zelf geholpen zo hoog... ik krijg ook al een tijd les van haar moeder(A)

XSimbaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 23:22

het is egt wel knap dat je samen met je moeder zo ver komt en tog ook nog naar het bos gaat inplaats van altijd trainen! Vingers aflikken