Gisteren had de haflinger van mijn moeder haar eerste wedstrijd. Vorige week had ik haar even meegenomen naar les in Gieten. Hier was ik erg tevreden over maar ja op de wedstrijd moet het wel gebeuren! En vrijdag wou ze niet stil staan thuis dus ik had er zwaar de balen in!
Gelukkig ging alles goed op zaterdag.
Wij kwam om iets na 5-en aan in tolbert op de HJC Manege. Hier kwam ik een vriendin van mij tegen die had al gereden en die ging naar huis. Ik mocht van haar wel in haar box(had ik weer goed voormekaar). Daarna hebben we nog even gewacht en ben ik gaan opzadelen.
Met het inrijden ging het goed, ze was super braaf bij de andere paarden.
Met de proef was ook super braaf. Als liep zoals ik wou. Het halsstrekken had ik niet geoefent en dus kon ik daar niet op scooren dit vond ik dus ook niet erg.
Maar ja ik was toen al erg tevreden en wou eigenlijk mijn punten wel weten. Maar bleek dat als je in de prijzen viel, dat je score formulier niet op de tafel lag

Mam had thuis even gekeken en dat blijken dus 3 winstpunten te zijn, en dat tijdens je eerste wedstrijd!!
Ik kon mijn oren/ogen niet geloven!

Ik had nog nooit met deze winter wedstrijd dag meegedaan. En dan doe je mee en ga je met de eerste prijs er vandoor

wel grappig!
Zijn er nog meer mensen die op bokt zitten en ook mee hebben gedaan?
Groetjes jolanda en Roos