Geldersche Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IkenKas

Geldersche Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 18:34

Ik had vandaag Geldersche Kampioenschappen te Heteren.
Ik ben er dit keer heen gegaan met een 3 jarige pony zelf ingereden en al en dit was zijn 6e wedstrijd. Ik vond het al heel goed van de pony dat hij al zo goed liep en dat we naar de geldersche mochten.
Alles verliep goed hij was braaf met het rijden maar wel heet ( hij is half arabisch en nog jong dus moet alles nog leren ) Onder de proef deed hij het zeker niet verkeerd. Hij was wel heet en zette zijn kop er natuurlijk wel op maar was niet gemeen ( dat is hij nooit !! ) Ik was best tevreden en ik eindigde als 23e van de 30 nou, het kon me niets schelen thuis doet hij het kei goed, en gaat hij met sprongen vooruit. Ik kan het hem toch ook niet kwalijk nemen. Voor hem is het natuurlijk hartstikke spannend ik bedoel: Het was tenslotte zijn 6e wedstrijd. Ik zelf heb al meerdere geldersche kampioenschappen gereden en telkens met prijzen naar huis gegaan. Maar bij deze pony vond ik het helemaal niet erg! Ik bedoel zeg nou zelf, een pony 3 jaar, hartikke lief en knap:P en dan door de selectie wedstrijden komen naar de geldersche gaan!!! Ik ben super trots Bloos

ponyfan

Re: Geldersche Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 18:48

kan ik me heel goed voorstellen! Goed gedaan!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 19:44

heey super meis!!!
wat goed!!!enne met KAsper gaat het ook goed!!volgend jaar gelderskampioen!!!!!!!

IkenKas

Voor mijn gevoel een geslaagde Kampioenschappen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 20:23

IkenKas schreef:
Ik had vandaag Geldersche Kampioenschappen te Heteren.
Ik ben er dit keer heen gegaan met een 3 jarige pony zelf ingereden en al en dit was zijn 6e wedstrijd. Ik vond het al heel goed van de pony dat hij al zo goed liep en dat we naar de geldersche mochten.
Alles verliep goed hij was braaf met het rijden maar wel heet ( hij is half arabisch en nog jong dus moet alles nog leren ) Onder de proef deed hij het zeker niet verkeerd. Hij was wel heet en zette zijn kop er natuurlijk wel op maar was niet gemeen ( dat is hij nooit !! ) Ik was best tevreden en ik eindigde als 23e van de 30 nou, het kon me niets schelen thuis doet hij het kei goed, en gaat hij met sprongen vooruit. Ik kan het hem toch ook niet kwalijk nemen. Voor hem is het natuurlijk hartstikke spannend ik bedoel: Het was tenslotte zijn 6e wedstrijd. Ik zelf heb al meerdere geldersche kampioenschappen gereden en telkens met prijzen naar huis gegaan. Maar bij deze pony vond ik het helemaal niet erg! Ik bedoel zeg nou zelf, een pony 3 jaar, hartikke lief en knap:P en dan door de selectie wedstrijden komen naar de geldersche gaan!!! Ik ben super trots Bloos!! Of zouden jullie er anders over denken?!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:24

Verplaatst naar Wedstrijden.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:26

Ik ken het gevoel, had ik ook. Had net geen wp bij elkaar toen, maar was dik tevreden. Ja