Geeke ik leef met je mee! Rare mensen op de GK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loutje

Geeke ik leef met je mee! Rare mensen op de GK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 18:31

Een clubgenootje van mij mocht vandaag naar de gelderse in de m1 D/e
dus zei rijdt een mooie proef! Krijgt ze te horen dat ze 160 en 165 punten had. Geeke stond een hele tijd bovenaan. En uiteindelijk is ze 4e geworden. SUPER MEID Tong uitsteken Ook mocht ze de ereronde meerijden, en geeke zei dat haar pony helemaal gek was Tong uitsteken Najaaah super toch een ereronde mee maken en 4E WORDEN op de GK! Pling Pling
DUs geeke naar huis, komt haar moeder met het bericht. Die lui uit putten hadden gebeld. Ze hadden de coupons per ongeluk verwisseld. Geeke had geen 160 en 165 maar twee keer 146
ZULKE FOUTEN MOGEN DUS NIET GEMAAKT WORDEN!!! Vooral niet op de GK!
En zeggen ze er ook nog leuk bij van, jah maar je mag de prijs houden....Ik vind dat echt niet kunnen!!!!
Denk je een leuk dagje te hebben worden de coupons verwisseld.
Meid voor mij ben je nog steeds 4e hoor Tong uitsteken Knipoog Pling

Kylan

Re: Geeke ik leef met je mee! Rare mensen op de GK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 18:33

Zonde zeg! Dat is echt jammer!
Helaas kunnen zulke fouten gemaakt worden. Ook op de kampioenschappen zitten er mensen, en alle mensen kunnen fouten maken. Dat is niet anders dan op een andere wedstrijd. Het is heel jammer maar zulke fouten kunnen gemaakt worden.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 18:36

nee dat is inderdaad geen stijl. bij mijn zusje maakte ze het helemaal bont. ze riepen om dat ze mee mocht doen met brabantse kampioenschap springen. Kreeg ze een week later te horen dat er een fout is gemaakt ze mag niet mee..nou dat vond ik dus helemaal een ***streek

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 18:47

Tja, fouten kunnen gemaakt worden, hoe vervelend het ook is. Ik vind het wel aardig dat ze gewoon dr prijs mocht houden. Mensen maken nu eenmaal fouten!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 18:52

Waar gewerkt wordt, kunnen fouten gemaakt worden! Het is wel netjes rechtgezet. Het is ook banketstaaf voor Sophie, die in dit geval wel prijs had! Zij had anders haar prijs niet gekregen!

Jammer voor Geeke, tuurlijk, maar eerlijk is eerlijk.

Ik heb de proef van Geeke gezien, ik vond de pony eerlijk gezegd erg gespannen Nagelbijten / Gniffelen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:59

ik snap het niet helemaal, welke coupons had zij dan? ik was dus 5e met 167/154 en ik baal zo dat ik de prijsuitreiking heb gemist Boos! had idd nooit mogen gebeuren!

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:04

Ik heb de proef van Geeke gezien, ik vond de pony eerlijk gezegd erg gespannen Nagelbijten / Gniffelen[/quote]

Bloos Dan heb je mij zeker niet gezien Bloos ?

Maargoed het is inderdaad jammer dat zoiets gebeurd voor zowel Sophie als je vriendin! Maar het is ook zo dat fouten niet altijd vermeden kunnen worden.

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:05

dat is echt k*t, ik ahd eens een keer dat ik eerst niet doormocht met de FNRS-zitcompetitie, werd ik opgebeld dat ik opeens wel mag meedoen, en dan opeens werd er na een week weer gebeld, ja foutje gemaakt je mag toch niet meedoen Boos!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:10

het was zeker het meisje met de schimmel?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:18

Iwandy schreef:
Ik heb de proef van Geeke gezien, ik vond de pony eerlijk gezegd erg gespannen Nagelbijten / Gniffelen

Bloos Dan heb je mij zeker niet gezien Bloos ?

Maargoed het is inderdaad jammer dat zoiets gebeurd voor zowel Sophie als je vriendin! Maar het is ook zo dat fouten niet altijd vermeden kunnen worden.
[/quote]

Ik weet niet of ik jou gezien heb... Tong uitsteken Hoe heb je gereden dan?

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:20

inderdaad het meisje met de schimmel

het verhaal wordt nog erger, haar punten klopten ook niet, ze hebben haar gelijk verteld dat ze 144 en 146 punten had! kijk dit is echt stijlloos. de brief naar de knhs ligt ook al klaar, er gingen wel erg veel dingen mis daar! iets wat op een regio kampioenschap niet zou mogen gebeuren

bovendien, netjes rechtgezet? nee, ze mocht haar lintje en plaatje houden maar wat heeft ze eraan? het is niet haar plaats, dit is niet eerlijk verkregen. heel erg jammer voor Geeke die al een moeilijke tijd achter de rug heeft. Succes meid!

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:23

flirtvogel schreef:

het verhaal wordt nog erger, haar punten klopten ook niet, ze hebben haar gelijk verteld dat ze 144 en 146 punten had! kijk dit is echt stijlloos. de brief naar de knhs ligt ook al klaar, er gingen wel erg veel dingen mis daar! iets wat op een regio kampioenschap niet zou mogen gebeuren

bovendien, netjes rechtgezet? nee, ze mocht haar lintje en plaatje houden maar wat heeft ze eraan? het is niet haar plaats, dit is niet eerlijk verkregen. heel erg jammer voor Geeke die al een moeilijke tijd achter de rug heeft. Succes meid!

Dat is nog erger! ze mochten wel eens zorgvuldiger te werk gaan! dit is geen stijl Boos!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:32

arme geeke, veel sterkte meid! we zijn er allebei de dupe van.. Ik heb werkelijk geen idee hoe dit heeft kunne gebeuren Verward

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 12:26

Mjah is lekker gegaan daar
Erg vervelend! Een foutje kan gebeuren maar zulke grove fouten eigenlijk niet.

Mijn coupons waren ook al niet aanwezig, ik was al met mn proef begonnen met groeten etc en wou net afwenden bij B of E ofzo. En toen kwam de jury uit het hok van ik heb geen coupon...en de andere ook niet. Later werd me verteld dat ze niet eens wisten wie er in de ring zat ofzo en ook niet waar de coupons waren omdat ik er als reserve bij was gekomen. Maar die zaten gewoon in de reserve coupons envelop Tong uitsteken gelukkig wist iemand wel wie ik was want anders had t helemaal lekker lang geduurd. Nou dan moet je je proef nog een keer beginnen :S Helemaal afgeleid echt niet fijn ofzo.

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 14:18

Jeetje wat een zooitje!!

Tuurlijk fouten kunnen gebeuren, maar niet zulke fouten op een kampioenschap

Erg jammer voor beiden dat dit gebeurd is, ben benieuwd naar de reactie op de brief Schijnheilig

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 15:47

flirtvogel schreef:

Wat is bokt toch leuk, me moeder moest daar ook heen als afgevaardigde van de kring Haha! Nu lees je dit............. Wat een lol Haha!

Het zit zo, de coupon van een meisje is bij 2 mensen ingevuld waardoor ze allebei op de zelfde plaats kwamen. Na de prijsuitreiking is mn erachter gekomen dat er 1 coupon bij 2 mensen ingevuld was. De goede punten zijn ingevuld en Geeke was dus 1 na laatste geworden.

Ze hebben dus gebeld dat er een fout is gemaakt en geprobeerd de fout zo goed mogelijk op te lossen. Er is over en weer gebeld en mn was natuurlijk boos. Dat mag, het is toch een teleurstellign als je je prijs toch niet hebt.

Maar waarom wordt hier an gezegd dat het niet goed opgelost is??? Verward Ze mocht de prijshouden en de echte prijswinnaar krijgt de prijs. Wat had hier anders gekund??? Flirtvogel, ik wil hier graag antwoord op!!!

Het is gebeurt, een fout van het secretariaat, dit is geprobeerd recht te zetten. Fouten gebeuren eenmaal, en jammer dat het net op een RK gebeurd. Maar denkt men dat men dit express doet ofzo??? Men werkt met vrijwilligers die wit willen doen en hun best hiervoor doen. Maar om dan gelijk te zeggen dat het een grote puinzooi was is ook weer zo wat.............

Flirtvogel, graag hier jouw reactie hierop............. Lachen

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 16:01

MissSisa schreef:
flirtvogel schreef:

Wat is bokt toch leuk, me moeder moest daar ook heen als afgevaardigde van de kring Haha! Nu lees je dit............. Wat een lol Haha!

Het zit zo, de coupon van een meisje is bij 2 mensen ingevuld waardoor ze allebei op de zelfde plaats kwamen. Na de prijsuitreiking is mn erachter gekomen dat er 1 coupon bij 2 mensen ingevuld was. De goede punten zijn ingevuld en Geeke was dus 1 na laatste geworden.

Ze hebben dus gebeld dat er een fout is gemaakt en geprobeerd de fout zo goed mogelijk op te lossen. Er is over en weer gebeld en mn was natuurlijk boos. Dat mag, het is toch een teleurstellign als je je prijs toch niet hebt.

Maar waarom wordt hier an gezegd dat het niet goed opgelost is??? Verward Ze mocht de prijshouden en de echte prijswinnaar krijgt de prijs. Wat had hier anders gekund??? Flirtvogel, ik wil hier graag antwoord op!!!

Het is gebeurt, een fout van het secretariaat, dit is geprobeerd recht te zetten. Fouten gebeuren eenmaal, en jammer dat het net op een RK gebeurd. Maar denkt men dat men dit express doet ofzo??? Men werkt met vrijwilligers die wit willen doen en hun best hiervoor doen. Maar om dan gelijk te zeggen dat het een grote puinzooi was is ook weer zo wat.............

Flirtvogel, graag hier jouw reactie hierop............. Lachen

wat heb je aan een prijs wanneer je die niet verdient hebt? van de 4e plaats naar de en na laaste gezet worden is zowieso al banketstaaf maar er zijn meer fouten gemaakt! niet alleen met deze twee meiden, ook met mijn coupon. de punten optellen, er ontbreekt een cijfer en er toch een krulletje onderzetten? we hebben het aan de jury nagevraagt krijg je dan als antwoord. leuk, noteer het dan op de coupon. DIT IS EEN GELDERSE, geen gewoon concours. het weer kon niemand iets aan doen. wel dit soort dingen. en dan nog doodleuk zeggen sorry maar je mag je prijs wel houden. laat me niet lachen! ik zou er niet trots op zijn als mijn moeder bij deze fout betrokken is.

dingen die misgingen:
*je mocht geen rondje in de bak rijden, je kwam bij c binnen en moest gelijk bij a beginnen. je mag altijd een rondje rijden. nu niet ivm tijdgebrek (rara de m1 was een kwartier te vroeg klaar)
*mijn pony wordt met de bakbalk bijna tegen zijn kont geslagen (wat een haast om me de bak in te krijgen)
*de fouten met sophie en geeke, niet bepaald kleinigheden.

wie heeft er nog meer? dan kan ik dit aan mijn tante doorgeven voor in de brief.

al met al niet bepaald een geslaagde gelderse qua organisatie. dat moet jij toch ook toegeven missSisa?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 16:08

dit zijn wel grote fouten! Maar fouten blijven helaas toch menselijk, en die organiseren nou eenmaal zo''n concours.

Flirtvogel: geen rondje in de bak rijden is normaal hoor in de M1, mag vaak niet eens in de bak starten.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 16:11

flirtvogel schreef:
wat heb je aan een prijs wanneer je die niet verdient hebt? van de 4e plaats naar de en na laaste gezet worden is zowieso al banketstaaf maar er zijn meer fouten gemaakt! niet alleen met deze twee meiden, ook met mijn coupon. de punten optellen, er ontbreekt een cijfer en er toch een krulletje onderzetten? we hebben het aan de jury nagevraagt krijg je dan als antwoord. leuk, noteer het dan op de coupon. DIT IS EEN GELDERSE, geen gewoon concours. het weer kon niemand iets aan doen. wel dit soort dingen. en dan nog doodleuk zeggen sorry maar je mag je prijs wel houden. laat me niet lachen! ik zou er niet trots op zijn als mijn moeder bij deze fout betrokken is.

dingen die misgingen:
*je mocht geen rondje in de bak rijden, je kwam bij c binnen en moest gelijk bij a beginnen. je mag altijd een rondje rijden. nu niet ivm tijdgebrek (rara de m1 was een kwartier te vroeg klaar)
*mijn pony wordt met de bakbalk bijna tegen zijn kont geslagen (wat een haast om me de bak in te krijgen)
*de fouten met sophie en geeke, niet bepaald kleinigheden.

wie heeft er nog meer? dan kan ik dit aan mijn tante doorgeven voor in de brief.

al met al niet bepaald een geslaagde gelderse qua organisatie. dat moet jij toch ook toegeven missSisa?

Mn moeder heeft deze fout proberen uit te leggen aan deze mensen een oplosdsing te vinden. Zij moest dit proberen en had verder niks met die coupons te maken. Ook de manier waarop dit allemaal gegaan is........... qua oplossen dan. Ik ga hier op Bokt niet open en bloot over spreken...............

Die rondjes rijden gedoe... hallo mensen jullie zijn M1 en hebben mss wel zoveel ervaring dat men normaal een bak in kan rijden of niet dan......... Rolleyes

Fouten kunnen gemaakt worden en dat ligt niet aan de organisatie!!! Iemand heeft de coupon ingevuld in de pc en klaar................ Die persoon zn fout, kan de rest van de organisatie daar iets aan doen??? NEE!!!! Dit moest opgelost worden en dat is normaal geprobeerd maar dat falikant mislukt!!!

Dat er geen cijfer is ligt aan de jury!!! Die moet die coupons invullen!!! Ze was 1 na laatste en laatste worden kon ongeveer niet, aangezien het punten verschil...............

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 16:57

MissSisa schreef:

Die rondjes rijden gedoe... hallo mensen jullie zijn M1 en hebben mss wel zoveel ervaring dat men normaal een bak in kan rijden of niet dan......... Rolleyes

Dat er geen cijfer is ligt aan de jury!!! Die moet die coupons invullen!!! Ze was 1 na laatste en laatste worden kon ongeveer niet, aangezien het punten verschil...............

grappig, een paard in een vreemde omgeving moet kunnen wennen, zelfs op de olympische spelen mogen ze even rondrijden voordat ze beginnen, ook onzin zeker? er zaten jonge paarden tussen in de m1, rond mogen rijden heeft niets met niveau te maken. of je nou b of z bent.

het geen cijfer ligt inderdaad aan de jury, maar wanneer het secretariaat vraagt naar het cijfer, het in de computer invoert, een krulletje onder de optelling op de coupon zet, maar het verrekt (zo zie ik het dan) om even dat kleine cijfer te noteren op de coupon, is voor mij gewoon luiheid.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:05

flirtvogel schreef:
grappig, een paard in een vreemde omgeving moet kunnen wennen, zelfs op de olympische spelen mogen ze even rondrijden voordat ze beginnen, ook onzin zeker? er zaten jonge paarden tussen in de m1, rond mogen rijden heeft niets met niveau te maken. of je nou b of z bent.

het geen cijfer ligt inderdaad aan de jury, maar wanneer het secretariaat vraagt naar het cijfer, het in de computer invoert, een krulletje onder de optelling op de coupon zet, maar het verrekt (zo zie ik het dan) om even dat kleine cijfer te noteren op de coupon, is voor mij gewoon luiheid.

Weet je wat ik denk??? Dat jij niet van plan benty iets toe te geven!!!

Mensen maken fouten, maar dat dringt dus niet echt door bij jouw!!! Dat dit op zo'n wedstrijd gebeurd is rot, maar begin dan niet gelijk alles af te kraken!!!

Het is hier geen OS en als men geen rondje mag rijden, rijdt men geen rondje!!! Niemand mag dit dan en iedereen heeft dan gelijke omstandigheden!!!

Luiheid, nee nu wordt het mooi!!! Je doet alsof die mensen alles express voor die meid verpesten, ze waren erop uit!!! Denk je dat echt??? Als je dat denkt, fijn blijven denken!!! Luiheid, men kan het ook vergeten zijn, men had het ook druk met andere dingen dan alleen met haar coupon............. Nu kom jij natuurlijk, met : vergeten weer een probleem, hup zet maar in de brief want de hele regio van Gelderland was een grote puinhoop.... een groet klerezooi.. men kon niks goed doen, en met gaat moedwillig mensen verkeerd invoerren, men gat moedwillig geen cijfer invullen.............. Klinkt natuurlijk geloofwaardig!!! Die mensen helpen voor de lol, maar als er alleen maar mensen komen die zeiken en zeiken, bellen voor dit en dat en mensen die andere mensen niet normaal kunnen beantwoorden, gaat de lol er snel af..................

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:19

Ik vond het niet erg hoor, gelijk beginnen Lachen
Dan loopt het mooi door en krijg je ook geen gedoe met uitlopen.
Ik snap dat het vervelend is als je een prijs krijgt en even later blijkt dat die prijs niet voor je bestemd was, maar als je er niet naar gereden hebt, dan is het toch eerlijker dat iemand anders de prijs krijgt?
Oh en Ctal was jij degene waarvan de coupon heel even kwijt was!
Ik zag het... Maar ik zou het niet erg vinden hoor. Je kon al mooi de bak even verkennen.
Ieder mens maakt wel eens een foutje, ook al is het naar, probeer je er niet al te druk over te maken.

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:28

MissSisa schreef:
flirtvogel schreef:

Weet je wat ik denk??? Dat jij niet van plan benty iets toe te geven!!!

Mensen maken fouten, maar dat dringt dus niet echt door bij jouw!!! Dat dit op zo'n wedstrijd gebeurd is rot, maar begin dan niet gelijk alles af te kraken!!!

Het is hier geen OS en als men geen rondje mag rijden, rijdt men geen rondje!!! Niemand mag dit dan en iedereen heeft dan gelijke omstandigheden!!!

Luiheid, nee nu wordt het mooi!!! Je doet alsof die mensen alles express voor die meid verpesten, ze waren erop uit!!! Denk je dat echt??? Als je dat denkt, fijn blijven denken!!! Luiheid, men kan het ook vergeten zijn, men had het ook druk met andere dingen dan alleen met haar coupon............. Nu kom jij natuurlijk, met : vergeten weer een probleem, hup zet maar in de brief want de hele regio van Gelderland was een grote puinhoop.... een groet klerezooi.. men kon niks goed doen, en met gaat moedwillig mensen verkeerd invoerren, men gat moedwillig geen cijfer invullen.............. Klinkt natuurlijk geloofwaardig!!! Die mensen helpen voor de lol, maar als er alleen maar mensen komen die zeiken en zeiken, bellen voor dit en dat en mensen die andere mensen niet normaal kunnen beantwoorden, gaat de lol er snel af..................

kijk en nu wordt ik boos. ik heb niet gezeg dat ze dit expres doen, of voor de lol dat maak jij ervan.
ooh en over dat rondje, er zijn 2 mensen geweest die wel een rondje mochten rijden? en over dat afkraken, er worden gewoon feiten gegeven van dingen die er gebeurd zijn. kun je daar niet tegen, lees het dan niet, je veranderd er toch niets aan.
met jou ga ik er helemaal niet meer mee in discussie, jij verdraait nog steeds woorden. pff wat een ego.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:35

flirtvogel schreef:
kijk en nu wordt ik boos. ik heb niet gezeg dat ze dit expres doen, of voor de lol dat maak jij ervan.
ooh en over dat rondje, er zijn 2 mensen geweest die wel een rondje mochten rijden? en over dat afkraken, er worden gewoon feiten gegeven van dingen die er gebeurd zijn. kun je daar niet tegen, lees het dan niet, je veranderd er toch niets aan.
met jou ga ik er helemaal niet meer mee in discussie, jij verdraait nog steeds woorden. pff wat een ego.

Clown Een cursus lezen mag jij ook wel volgen............. Clown

Dat heb je idd ook niet gezegd.. ik geef alleen aan hoe jij doet........ maar je hebt het niet gezegd...........

Als ik jouw was was ik naar de organisatie gegaan en gezegd dat je een rondje om de ring wilde rijden Clown Was jij ook blij of wie dan ook die moest rijden Clown

Ik niks veranderen??? Heb de afgelopen maanden daar wel iets over geleerd, maar als de dame waarmee ik in discussie ben niet iets wil toegeven en, aan haar feiten/meningen te lezen, de hele regio een klote boel vond............... en haar zin wil hebben........... Clown

Ik verdraai geen woorden, ik geef alleen aan hoe ik denk dat jij reageert Clown En idd ik heb een ego Clown Maar daar was je al achter Clown

En ik wil je best geloven, maar als mensen dingen gaan zeggen terwijl ze het fijne er niet van weten, dan kan ik boos worden!!! Weet jij precies wta er allemaal is gebeurt!!! Er zijn ook dingen gebeurd, nu heb ik het niet over de orginisatie of de wedstrijd, die niet kunnen!!! Zop wil een mens niet behandeld worden!!! Maar het is wel gebeurd!!! Clown

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:48

Rustig alllemaal Knipoog
Probeer ook de positieve punten er uit te halen Lachen

Het was geen wereldprobleem van mijn coupons maar netjes is anders. De bak verkennen dat hoeft niet voor mij, ik was al aan mijn proef begonnen en dan leidt dat gewoon af en gaat het minder.

Over dat geen rondje mogen rijden? Nou dat is wel vaker zo ik vind dat geen probleem eigenlijk.
Ook waren de percentages snel bekend dat vind ik ook heel erg fijn. En een goede ringmeester zodat iedereen op tijd startte. Dat mag ook wel gezegd worden Lachen
Ik vond de bak trouwens ook netjes met die hoge hekjes! Dat is erg fijn.

Ik vind het trouwens nog wel netjes opgelost, je mag nu iig je prijs nog houden. Niet dat het nu veel waarde heeft maar het is wel leuk.