bathmen kur 4-tallen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

bathmen kur 4-tallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:56

Wie start er daar? Wij staan wel ingeschreven, moeten alleen nog een een ruitertekort oplossen.
Dan gaan we met 2 viertallen, pony's klasse L. Moeten al om 9.45 en 10.30 starten, anderhalf uur rijden ---> heel vroeg vertrekken!

Wie kan ik er wss tegenkomen?

laida

Re: bathmen kur 4-tallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:18

wij hebben er niet ingeschreven, wij vonden het toch wat te ver.
veel succes met het 4-tal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:03

laida schreef:
wij hebben er niet ingeschreven, wij vonden het toch wat te ver.
veel succes met het 4-tal

het is ook erg ver, lekker vroeg vertrekken dus. Dank je wel!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:27

Ons viertal doet ook mee!! Tong uitsteken
Beetje logisch is dit ook wel want we komen uit Bathmen Knipoog
Maarja ik wilde ff'ies laten weten dat je niet alleen was Haha!

Wollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:04

Viertal van mijn cluppie Exloo doen ook mee Haha!. Als ik puf heb kom ik wel ff kijken, maar ben bang dat ik voor uitslapen kies....

Veel plezier daar in ieder geval

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 12:02

Ons 4-tal doet ook mee Ja
Wij zijn al door naar de Nederlandse kampioenschappen maar rijden deze toch ook maar mee Ja
Volgens mij moeten we om 10.30 uur rijden (klasse L pony's) maar weet het niet helemaal zeker zo uit me hoofd.. Lachen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 12:10

New-Forest schreef:
Wij zijn al door naar de Nederlandse kampioenschappen maar rijden deze toch ook maar mee Ja
Volgens mij moeten we om 10.30 uur rijden (klasse L pony's) maar weet het niet helemaal zeker zo uit me hoofd.. Lachen

In Dronten hadden ze 69 procent........... ze hadden van ons gewonnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 13:42

New-Forest schreef:

Jullie moeten om 10.00. Wij moeten net voor jullie, ons andere viertal na jullie. Tot dan!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 15:13

MissSisa schreef:
New-Forest schreef:

In Dronten hadden ze 69 procent........... ze hadden van ons gewonnen.

Ja, ik weet het, ik zit ook in het 4-tal.
Vlede jaar hadden we jullie ook verslagen Schijnheilig Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 13:45

haike schreef:
New-Forest schreef:

Jullie moeten om 10.00. Wij moeten net voor jullie, ons andere viertal na jullie. Tot dan!

tijden zijn veranderd, wij moeten nu om 10.15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 16:30

hehe, ben net terug. In totaal 4 uur in de auto gezeten.

Vanmorgen om 6.15 vertrokken richting Bathmen, kwamen rond half 9 aan: was er nog niemand, alles nog dicht!! Maar gelukkig, na buiten koffie gedronken te hebben, konden we toch naar binnen. Heel tijd in kantine gezeten en ons 1ste viertal kon gaan zadelen, niet lang daarna ook ons 2de viertal (mijn).
Losgereden en het 1ste viertal mocht de ring in, sommige waren erg tevreden, anderen totaal niet. Toen waren wij aan de beurt, op een paar kleine foutjes na ging het heel goed.
De uitslag: het 1ste viertal van ons was 3de geworden, ons viertal was met 0,25% achterstand 2de geworden!!!! Ons viertal mocht daarom in zijn geheel aantreden bij de uitreiking en natuurlijk ook een ereronde rijden, hartsikke leuk. Ook hadden we 45 euro gewonnen, deze hebben we op de terugweg maar uitgegeven bij de Mc Donalds.
We waren in totaal met 18 man, dus mogen wij 10 big mac-menus, 4 ...-menu's, zoveel ...-menus. Haha!
Nu net thuis, meteen oki op de wei gezet. Ze was weer lief geweest, na ruim een week niks anders te doen dan katten en vervelen. Volgens veel mensen moest ik maar bestgaand meegaan rijden van de zomer, ze hadden haar met de ereronde gezien Bloos

Al met al: een zeer geslaagde dag!

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:50

fijn dat jullie toch gewoon konden starten.
en gefeliciteerd met de 2e plaats

Langtand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:59

haike schreef:
hehe, ben net terug. In totaal 4 uur in de auto gezeten.

Vanmorgen om 6.15 vertrokken richting Bathmen, kwamen rond half 9 aan: was er nog niemand, alles nog dicht!! Maar gelukkig, na buiten koffie gedronken te hebben, konden we toch naar binnen. Heel tijd in kantine gezeten en ons 1ste viertal kon gaan zadelen, niet lang daarna ook ons 2de viertal (mijn).
Losgereden en het 1ste viertal mocht de ring in, sommige waren erg tevreden, anderen totaal niet. Toen waren wij aan de beurt, op een paar kleine foutjes na ging het heel goed.
De uitslag: het 1ste viertal van ons was 3de geworden, ons viertal was met 0,25% achterstand 2de geworden!!!! Ons viertal mocht daarom in zijn geheel aantreden bij de uitreiking en natuurlijk ook een ereronde rijden, hartsikke leuk. Ook hadden we 45 euro gewonnen, deze hebben we op de terugweg maar uitgegeven bij de Mc Donalds.
We waren in totaal met 18 man, dus mogen wij 10 big mac-menus, 4 ...-menu's, zoveel ...-menus. Haha!
Nu net thuis, meteen oki op de wei gezet. Ze was weer lief geweest, na ruim een week niks anders te doen dan katten en vervelen. Volgens veel mensen moest ik maar bestgaand meegaan rijden van de zomer, ze hadden haar met de ereronde gezien Bloos

Al met al: een zeer geslaagde dag!

Zo zo!! vroeg erbij .. ik zat net te denken .. zal ik eens gaan posten op bokt over bathman Knipoog

Maar een paar kleine foutjes de mijne liep toch totaal NIET soepel hoor haike Vork

Geslaagde dag wast zeker haha

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 18:20

Mmm ik heb jullie net niet gezien, maar ik heb wel bij de paarden gekeken!! Zaten wel een paar mooie proeven bij, onze Bathmense viertallen hebben het goed gedaan, zowel in de L als in de M eerste Haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 20:06

Weet je toevallig hoe Exloo het heeft gedaan? (L)

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 00:14

Vandaag had ik ook gereden met ons viertal in de klasse L pony's.
Het ging niet zoals het moest, dat kan je wel vertellen maar toch WEER een eerste plaats Cool Waren we blij om Party!!
We kregen €60,- en een 1 tasje met 3 borstels en 3 potjes ledervet. Dat was echt raar en dom.. Frusty Dat moesten wij dus gaan verdelen (met z'n 5en zijn we) terwijl het team dat 2e was geworden gewoon 5 halsters kreeg Verward Dat is toch veel meer waard dan dat wij kregen..
Maar geslaagd dagje dus en op naar de Nederlandse kampioenschappen Ja Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 09:11

New-Forest schreef:
Het ging niet zoals het moest, dat kan je wel vertellen maar toch WEER een eerste plaats Cool Waren we blij om Party!!
We kregen €60,- en een 1 tasje met 3 borstels en 3 potjes ledervet. Dat was echt raar en dom.. Frusty Dat moesten wij dus gaan verdelen (met z'n 5en zijn we) terwijl het team dat 2e was geworden gewoon 5 halsters kreeg Verward Dat is toch veel meer waard dan dat wij kregen..

Het team dat 2de was kreeg geen halsters hoor, die waren voor het M-viertal.
Gefeliciteerd met jullie eerste plaats. (even een vraagje: wij hoorde dat jullie onderdelen reden die niet toegestaan waren omdat het geen L-onderdelen waren, hebben jullie daar een opmerking over gehad?) En welke klasse reden jullie individueel?

CiskaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:23

KarinvdM schreef:
Weet je toevallig hoe Exloo het heeft gedaan? (L)

Exloo was 2e Karin!! Op naar Wanroij hopen we.
Het ging redelijk goed, maar nog lang niet strak genoeg. Er zaten nogal wat schoonheidsfoutjes in en natuurlijk onze speciale effecten :Ina maakte een dubbele rietberger en een 3 dubbele axel......... Haha! De jury kon het niet helemaal waarderen geloof ik..... Maar we kunnen absoluut niet ontevreden zijn (en dat zijn we dan ook niet!!!!)

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 18:03

haike schreef:
New-Forest schreef:

Het team dat 2de was kreeg geen halsters hoor, die waren voor het M-viertal.
Gefeliciteerd met jullie eerste plaats. (even een vraagje: wij hoorde dat jullie onderdelen reden die niet toegestaan waren omdat het geen L-onderdelen waren, hebben jullie daar een opmerking over gehad?) En welke klasse reden jullie individueel?

Owh, foutje dan. Rolleyes
Hmm, mag ik vragen welke onderdelen dat dan waren want ik heb echt geen idee welke onderdelen dat zouden moeten zijn..? Dit is het tweede jaar dat we kur op muziek met ons viertal rijden en hebben nog nooit een reactie daarover gehad. Vlede jaar was de kur wel anders maar toch wel zo'n beetje met de zelfde oefeningen erin.
Individueel rijden er 3 mensen L2 (waaronder ik) en 2 mensen M1.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 18:28

[Owh, foutje dan. Rolleyes
Hmm, mag ik vragen welke onderdelen dat dan waren want ik heb echt geen idee welke onderdelen dat zouden moeten zijn..? Dit is het tweede jaar dat we kur op muziek met ons viertal rijden en hebben nog nooit een reactie daarover gehad. Vlede jaar was de kur wel anders maar toch wel zo'n beetje met de zelfde oefeningen erin.
Individueel rijden er 3 mensen L2 (waaronder ik) en 2 mensen M1.
[/quote]

ik heb gehoord voltes 10 meter, maar weet niet of dat wel of niet mag. halster kreeg daar vorige keer opmerking over.[/quote]

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:10

We hebben geen volte 10 meter. Alleen een halve volte 10 meter maar die worden ook gewoon in de L2 dressuur gereden dus ik neem aan dat die ook mogen gereden worden in een L kur op muziek proef.. Lachen

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:52

volte 10 meter mogen inderdaad gewoon gereden worden, wij hebben die ook in de proef.

weet er iemand misschien wat ospel/nederweert bij de L paarden heeft gedaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 23:38

New-Forest schreef:
We hebben geen volte 10 meter. Alleen een halve volte 10 meter maar die worden ook gewoon in de L2 dressuur gereden dus ik neem aan dat die ook mogen gereden worden in een L kur op muziek proef.. Lachen

die mogen ook. Starten jullie ook in Helden?

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 15:59

Nope.. Wij hebben namelijk al 3 selectiewedstrijden gereden. Lachen
Jullie wel? Zoja, succes Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 13:46

New-Forest schreef:
Nope.. Wij hebben namelijk al 3 selectiewedstrijden gereden. Lachen
Jullie wel? Zoja, succes Lachen

ja, wij starten wel, wel dichterbij als Bathmen.
Dankje wel!