Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
laida schreef:wij hebben er niet ingeschreven, wij vonden het toch wat te ver.
veel succes met het 4-tal
New-Forest schreef:Ons 4-tal doet ook mee
Wij zijn al door naar de Nederlandse kampioenschappen maar rijden deze toch ook maar mee
Volgens mij moeten we om 10.30 uur rijden (klasse L pony's) maar weet het niet helemaal zeker zo uit me hoofd..
New-Forest schreef:Ons 4-tal doet ook mee
Wij zijn al door naar de Nederlandse kampioenschappen maar rijden deze toch ook maar mee
Volgens mij moeten we om 10.30 uur rijden (klasse L pony's) maar weet het niet helemaal zeker zo uit me hoofd..
MissSisa schreef:New-Forest schreef:Ons 4-tal doet ook mee
In Dronten hadden ze 69 procent........... ze hadden van ons gewonnen.
haike schreef:New-Forest schreef:Ons 4-tal doet ook mee
Jullie moeten om 10.00. Wij moeten net voor jullie, ons andere viertal na jullie. Tot dan!
haike schreef:hehe, ben net terug. In totaal 4 uur in de auto gezeten.
Vanmorgen om 6.15 vertrokken richting Bathmen, kwamen rond half 9 aan: was er nog niemand, alles nog dicht!! Maar gelukkig, na buiten koffie gedronken te hebben, konden we toch naar binnen. Heel tijd in kantine gezeten en ons 1ste viertal kon gaan zadelen, niet lang daarna ook ons 2de viertal (mijn).
Losgereden en het 1ste viertal mocht de ring in, sommige waren erg tevreden, anderen totaal niet. Toen waren wij aan de beurt, op een paar kleine foutjes na ging het heel goed.
De uitslag: het 1ste viertal van ons was 3de geworden, ons viertal was met 0,25% achterstand 2de geworden!!!! Ons viertal mocht daarom in zijn geheel aantreden bij de uitreiking en natuurlijk ook een ereronde rijden, hartsikke leuk. Ook hadden we 45 euro gewonnen, deze hebben we op de terugweg maar uitgegeven bij de Mc Donalds.
We waren in totaal met 18 man, dus mogen wij 10 big mac-menus, 4 ...-menu's, zoveel ...-menus.
Nu net thuis, meteen oki op de wei gezet. Ze was weer lief geweest, na ruim een week niks anders te doen dan katten en vervelen. Volgens veel mensen moest ik maar bestgaand meegaan rijden van de zomer, ze hadden haar met de ereronde gezien![]()
Al met al: een zeer geslaagde dag!
New-Forest schreef:Vandaag had ik ook gereden met ons viertal in de klasse L pony's.
Het ging niet zoals het moest, dat kan je wel vertellen maar toch WEER een eerste plaatsWaren we blij om
We kregen €60,- en een 1 tasje met 3 borstels en 3 potjes ledervet. Dat was echt raar en dom..Dat moesten wij dus gaan verdelen (met z'n 5en zijn we) terwijl het team dat 2e was geworden gewoon 5 halsters kreeg
Dat is toch veel meer waard dan dat wij kregen..
Maar geslaagd dagje dus en op naar de Nederlandse kampioenschappen![]()
KarinvdM schreef:Weet je toevallig hoe Exloo het heeft gedaan? (L)
haike schreef:New-Forest schreef:Vandaag had ik ook gereden met ons viertal in de klasse L pony's.
Het ging niet zoals het moest, dat kan je wel vertellen maar toch WEER een eerste plaatsWaren we blij om
We kregen €60,- en een 1 tasje met 3 borstels en 3 potjes ledervet. Dat was echt raar en dom..Dat moesten wij dus gaan verdelen (met z'n 5en zijn we) terwijl het team dat 2e was geworden gewoon 5 halsters kreeg
Dat is toch veel meer waard dan dat wij kregen..
Maar geslaagd dagje dus en op naar de Nederlandse kampioenschappen![]()
Het team dat 2de was kreeg geen halsters hoor, die waren voor het M-viertal.
Gefeliciteerd met jullie eerste plaats. (even een vraagje: wij hoorde dat jullie onderdelen reden die niet toegestaan waren omdat het geen L-onderdelen waren, hebben jullie daar een opmerking over gehad?) En welke klasse reden jullie individueel?
New-Forest schreef:We hebben geen volte 10 meter. Alleen een halve volte 10 meter maar die worden ook gewoon in de L2 dressuur gereden dus ik neem aan dat die ook mogen gereden worden in een L kur op muziek proef..
New-Forest schreef:Nope.. Wij hebben namelijk al 3 selectiewedstrijden gereden.
Jullie wel? Zoja, succes