Help ik ben een winstpunt kwijt!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

spokey

Help ik ben een winstpunt kwijt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 08:14

Ik zat van de week op de site van de knhs te kijken of mijn punten klopten.
Ze waren bijgewerkt t/m 7 nov (toen had ik voor het laatst gestart). Er stonden 3 punten i.p.v 4.
Ik mijn protocolen nagelopen het kan natuurlijk zo zijn dat ik verkeerd geteld had.
Nu is het zo dat op een wedstrijd in augustus vorig jaar op mijn protocol wel netjes 156 punten staat maar op mijn startcoupon is niks ingevuld.
Het zal dus zo zijn dat mijn lege startcoupon is op gestuurd is naar de KNHS.

Ik heb wel een mailtje gestuurd naar de KNHS en naar het wedstrijdsecretariaat maar die kon niks vinden.
Betekent dit dat ik mijn winstpunt kwijt ben? Huilen

Amarie

Re: Help ik ben een winstpunt kwijt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 09:14

Hoeft niet, neem contact op met het wedstrijdsecretariaat van de betreffende vereniging waar jij gereden hebt. Zij hebben de fout gemaakt en kunnen deze voor je herstellen. Als zij tenminste nog de blauwe of roze afdruk van je coupon hebben.

De gele gaat naar de KNHS, de roze is voor de wedstrijdhoudende vereniging en de blauwe krijg je mee naar huis. Het komt wel eens voor dat een secretariaat een ruiter inschrijft en als bewijs de blauwe op het secretariaat houdt, dan heb je een probleem want dan is de wedstrijdhoudende verenging verplicht jou de roze mee te geven en heeft dan zelf niets meer, in dit geval zullen ze ook maar weinig voor je kunnen doen.

Hobbelknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 09:22

Als ze hebben bijgewerkt tot 7 november en dit ook de laatste keer is geweest dat jij hebt gestart, kan het zijn dat je laatste punt nog niet is bijgewerkt. Heb dat ook vaak gehad. Ze zijn daar immers niet zo snel bij de KNHS. Grote kans dat hij de volgende keer wanneer ze weer bijwerken, er gewoon bijstaat.

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 09:26

Hobbelknol schreef:
Als ze hebben bijgewerkt tot 7 november en dit ook de laatste keer is geweest dat jij hebt gestart, kan het zijn dat je laatste punt nog niet is bijgewerkt. Heb dat ook vaak gehad. Ze zijn daar immers niet zo snel bij de KNHS. Grote kans dat hij de volgende keer wanneer ze weer bijwerken, er gewoon bijstaat.

Het is van een wedstrijd in augustus en ze hadden hem bijgewerkt tot en met 7 november en dat was de laatste wedstrijd.

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 09:29

beppies schreef:
Hoeft niet, neem contact op met het wedstrijdsecretariaat van de betreffende vereniging waar jij gereden hebt. Zij hebben de fout gemaakt en kunnen deze voor je herstellen. Als zij tenminste nog de blauwe of roze afdruk van je coupon hebben.

De gele gaat naar de KNHS, de roze is voor de wedstrijdhoudende vereniging en de blauwe krijg je mee naar huis. Het komt wel eens voor dat een secretariaat een ruiter inschrijft en als bewijs de blauwe op het secretariaat houdt, dan heb je een probleem want dan is de wedstrijdhoudende verenging verplicht jou de roze mee te geven en heeft dan zelf niets meer, in dit geval zullen ze ook maar weinig voor je kunnen doen.

Ik heb hier zelf de blauwe en het roze blaadje van mijn startcoupon. Alleen daar staan niet de punten opgeschreven. Nou zou ik daar zelf de punten op kunnen zetten maar weet niet of dat kan omdat de knhs het gele blaadje hebben en daar ook niks opstaat.
Wedstrijdsecretariaat heeft niets die had ik al gemaild.

Zoiets zal me dus geen tweede keer meer overkomen. Let de volgende keer er meteen op of de punten wel op de startcoupon staan.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 10:16

Ik zou er in ieder geval niet zelf mn punten opzetten.

Maar ik snap het niet helemaal. Als je start schrijven ze toch de cijfers (en dus ook de punten) op je coupon?

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 10:23

Nee je krijgt ook vaak van die witte A4 formaat bladen waar ze je coupons op vast nieten. En daar op het commentaar/becijfering noteren.

Maar je kunt toch met het hele zaakje naar de desbetreffende rijvereniging gaan want het lijkt me wel dat je punten wel op het witte blad staan.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 11:59

Ga naar je eigen verenigings secretatiaat
Zorg dat je het protocol en de lege coupon bij hebt
Als je twee proeven gereden hebt moet je ook dat protocol en coupon meenemen
Je secretaresse moet dit opsturen naar de knhs met begelijdende brief
zorg wel dat je zelf niets op je coupon schrijft want anders ben je je punt kwijt

Heb dit ook moeten doen voor een van onze leden die had ook een coupon zonder punten aantal

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:02

En ja dat ben ik Haha!
Ik had precies hetzelfde, bij mij ging het zelfs om 2 wps.
Dus gewoon zoals Goldwing zegt ff naar het secetariaat van je club gaan!

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 12:08

Ik zal het mailtje van de KNHS afwachten en anders ga ik toch maar weer mailen naar het secretariaat en dan zal ik het voorleggen. Bedankt Goldwing.
Heb je misschien die begleidende brief nog?

Dus waarschijnlijk ben ik hem niet kwijt Ach gut

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:18

je zal weinig hulp van de knhs krijgen
je moet ook niet naar het secretariaat van de organiserende vereniging maar van je eigen club
Daar ben je lid voor en problemen met de knhs zijn alleen op te lossen door de secretaresses van de vereniging
Die mail wordt door de knhs behandeld omdat die hun verenigings nummer en het secretariaats nummer gebruiken zodoende worden ze meteen geholpen en als je het zelf doet dan duurt het en blijft het duren
Je moet er ook niet lang mee wachten want anders wordt het alleen maar moeilijker

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 13:34

Dus als ik het goed begrijp, dan staan je punten op een A4 proef en op de orginele coupons staan dan normaal gesproken alleen het totale aantal punten. Ok, zoek dat A4tje op, copieer die en voeg daar je roze coupon bij en stuur dit op naar de KNHS. De witte moet wel ondertekend zijn door de desbetreffende jury. En wat er ook nog bij moet is de uitslagenlijst van die dag waarop staat dat je 156 punten hebt behaald. Succes

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 15:54

En de handtekening van de jury staat weer alleen op mijn startcoupon. De uitslagen van de wedstrijd zijn er waarschijnlijk niet meer omdat het secretariaat is veranderd.

Ik hoop dat ik maandag een emailtje terug krijg van het KNHS.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 19:55

Ik ben zelf bezig om voor dit jaar de eerste officiele dressuurwedstrijd te organiseren voor de vereniging. Wat ik er van begrepen heb ik dat aan het einde van de dag alle gele coupons plus een uitslagenlijst naar de KNHS moet worden gestuur. Het lijkt mij dat daar dan ook jou punten op moeten staan. Als ik jou was zou ik inderdaad een kopie maken van het A4 protocol, plus je lege coupon en een begeleidende brief van het wedstrijdsecretariaat erbij doen. Het lijkt mij dat ze dan bij de KNHS wel na moeten kunnen gaan of het klopt of niet. Ze zijn dan misschien wel traag daar, maar als je het vriendelijk vraagt, doen ze een hoop!