Ga er niet heen maar sta er wel dus kom er regelmatig haha. Vooral zaterdagavond wordt gezellig . Heb jaren het omroepen gedaan sinds dit seizoen gestopt. Helaas mag mijn oude paard niet meer springen en de jonge is nog niet klaar. Wat ga je zelf of de ruiter rijden?.
ik ben er misschien zaterdagavond ff om te kijken! Maar misschien.. en dan, als ik er ben alleen het eerste stuk Z waarschijnlijk.
hahah is het ook altijd laatste paar keren was ik niet erg vroeg weg en bier smaakte ook wel haha. Ene lief zijn voor de barman .
ooow dus we moeten lief zijn voor de barman??? nouw jah we zullen kijken of we lief kunnen zijn!! hahaha
IK heb zondag gesprongen en het ging best goed in klassiek had ik 4 balkjes en in progressief 2 balkjes. Hoe ging het bij jullie?
jah ik vond het erg gezellig vorige week vooral de mensen die daar waren, hahahaha.. maar iig was leuk parcours ook!!
marlou schreef:IK heb zondag gesprongen en het ging best goed in klassiek had ik 4 balkjes en in progressief 2 balkjes. Hoe ging het bij jullie?jij sprong in de B ??toen waren wij daar ook nog, dan heb ik je vast zien springen!!
[/quote]jij sprong in de B ??toen waren wij daar ook nog, dan heb ik je vast zien springen!![/quote]Ik sprong inderdaad in de B. Moest 5 start nadat meisje wat gevallen was.
heb je foto van jullie??? ik weet namelijk niet dat er een meisje is gevallen... we hadden het dan denk ik te druk, toch roxanna?? maar sta jij daar op stal of niet??