Meld snel aan want vol is vol
Dressuur is vol.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
krientje schreef:ik wilde me eigenlijk nog gaan opgeven, maar dat zal wel niet worden.
YvonneS schreef:Ze hebben de bak toch niet overdreven versierd???
Spotty schreef:YvonneS schreef:Ze hebben de bak toch niet overdreven versierd???
Helaas de bak zal wel versiert zijn maar wel rekening houdende met de paarden hoor..
Komt best wel goed.
Groentjes Johnny
YvonneS schreef:Ze hebben de bak toch niet overdreven versierd???Die is namelijk al zoo eng!
Lame schreef:het is altijd supergezellig!
Rieja schreef:Ik start in het L1, kom ik dan nog bokkers tegen? Zou leuk zijn!
Spotty schreef:Lame schreef:het is altijd supergezellig!
Is helemaal waar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daar kan ik je niet in tegenspreken![]()
Rieja schreef:Ik start in het L1, kom ik dan nog bokkers tegen? Zou leuk zijn!
Mij kom je er sowieso wel tegen ik sta hier op stal en verzorg de kinder manege lessen, de western lessen en ik train m`n paarden daar + dat ik meerdere dressuur en spring ruiters (steeds meer dan) regelmatig onderwijs geef in het vriendelijker maar rechtvaardig omgaan met hun paard waardoor ineens de punten behaald kunnen worden omdat hun dier begrijpt wat ze willen van deze..
Ja, en goede fluitdeuntjes kent waardoor je ook nog kan ontspannen voordat je de ring in moet. Thanks John!!
Ikzelf moet vrijdagavond rijden...maar schrijf zaterdag ook nog.....en ben er zowieso eigelijk bijna de hele week wel te vinden.![]()
![]()
Spreek me gerust aan op deze dagen..
Groentjes Johnny
YvonneS schreef:Ze hebben de bak toch niet overdreven versierd??? Die is namelijk al zoo eng!
Spotty schreef:Helaas de bak zal wel versiert zijn maar wel rekening houdende met de paarden hoor..
Komt best wel goed.
Citaat:we hebben afgesproken met de organisatie dat de bakrand versieringen er pas na de dressuur in komen
dus het komt echt goed
Groentjes Johnny
Spotty schreef:YvonneS schreef:Ze hebben de bak toch niet overdreven versierd??? Die is namelijk al zoo eng!Spotty schreef:Helaas de bak zal wel versiert zijn maar wel rekening houdende met de paarden hoor..
Komt best wel goed.
we hebben afgesproken met de organisatie dat de bakrand versieringen er pas na de dressuur in komen
dus het komt echt goed
Groentjes Johnny
love_sander schreef:
Zo erg is die bak niet. Ze moeten niet stampend de kantine uit komen, maar verder is die niet eng! Heb alleen is van mijn instuctrice gehoord (heeft zij gehad) dat er bij het inrijden paarden achter in de blubber los lopen, die je de hele tijd hoort en ziet, en er lopen gewoon muizen door de bak heen.. Alleen dit is een groter concours dan dat er normaal is, dus het zal nu ook beter georganiseerd zijn!
Alleen erg jammer dat de lijsten nog niet op startlijsten.nl staat. Igg de ponys van 27 feb.
Kitty schreef:Manhattan.......... Burggraaf x Utopia ........... onder het zadel
Eh... Manhattan is toch een Burggraaf x Abgar X? Ik neem tenminste aan dat je de dekhengst Manhattan bedoelt...