Was het vandaag zover.
Mijn 1e wedstrijd te Paard. Ik ben niet snel zenuwachtig en ook dit keer niet. Voor de paarden was het eveneens de 1e keer dat zij op wedstrijd gingen. *vosje, 4 jaar & Turbo Tinus 5 jaar*
Vanochtend *zondag 6 febr.* om 6 uur opgestaan. Daarna mijn wedstrijdkleren aan. Alle spullen inpakken. Daarna naar degene waar de 2 paarden staan. Daar nog even een paar vlechtjes opnieuw ingedaan, staart uitgeborsteld. Paarden ingeladen en omstreeks 10 voor 8 konden we vertrekken. *Ik en nog iemand die voor t eerst wedstrijd ging rijden.*
We kwamen daar aan en we gingen eerst betalen en rondkijken. Daarna in de kantine wat gedronken. Toen moest ik al opzadelen.
Eerst moest ik met vosje *ubioso* deze vond alles extreem spannend en wilde niet echt stilstaan.*wel gelachen:P*
Al met al zat ik er nog vrij snel op en na een paar rondjes stappen was hij al aardig rustig en kon ik beginnen met inrijden. Gelukkig was het niet druk in de inrijbak.
Ik stond als 6e op de lijst omstreeks kwart voor 10. Dit was ook wel de tijd dat ik de ring in mocht. Hij vond de hekjes wel spannend maar daarna ging het super. Hij had wel flink de pas in en sjouwde mooi

Daarna met Turbo Tinus.
Opzadelen ging vrij rustig. Hij liet het allemaal over zich heen komen. En met inrijden was hij al erg rustig, beetje TE rustig kwam ik achter. Een halfuurtje later mocht ik starten.
In de ring. Er was niks aan de hand heel ff kijken naar de bloembakken eerst maar daarna sjouwde hij er mooi langs

toen beginnen. Ik merkte dat hij er geen zin in had en hij ging hoe langer hoe langzamer. Hij was nie vooruit te krijgen :S:P
Ik heb wel gelachen, ik dacht echt dat ze over de hekjes zouden springen enzo... Omdat het de 1e keer was, maar ze deden feitelijk niets. Ik had met turbo. 141 Punten.
Al met al vond ik het wel een goede wedstrijd vooral omdat het de 1e keer was.

Groetjes