Ik ben hier gewoon benieuwd naar, misschien (hopelijk) dat ik in de toekomst echte wedstrijden ga rijden.
(doordat er geen zoekfunctie is heb ik er ook geen topic's over gevonden, sorrie als er hier al meerdere topic's over zijn geweest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JusTinn schreef:En je mag pas crossen met 1 wp in de dressuur en 1 wp in het springen!
Kylan schreef:JusTinn schreef:En je mag pas crossen met 1 wp in de dressuur en 1 wp in het springen!
Dan mag je B crossen.
Als je 4 wp's hebt in het B springen dan mag je meteen L crossen.
chantal_cs schreef:Nog even een toevoeging wat betreft het mogen starten in de B SGW.....
Je moet ooit al is een winstpunt hebben gehaald in de dressuur, maar dat hoeft niet met het betreffende paard te zijn. De winstpunt in het springen moet wel met het betreffende paard gehaald worden.
chantal_cs schreef:Nog even een toevoeging wat betreft het mogen starten in de B SGW.....
Je moet ooit al is een winstpunt hebben gehaald in de dressuur, maar dat hoeft niet met het betreffende paard te zijn. De winstpunt in het springen moet wel met het betreffende paard gehaald worden.