Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Javelin schreef:Maar met een verklaring van arts o.i.d. hoef je toch geen startgeld te betalen? Of geldt dit alleen voor je paard????
Javelin schreef:Dan ben ik gelukkig nog altijd door het oog van de naald gekropen en heb geen startgeld hoeven te betalen bij afzeggingen. Of dat je voor je lol afzegt? Ik denk dat iedereen liever op wedstrijd gaat dan zomaar zonder reden af te zeggen....
Javelin schreef:Misschien een nw. regel maken: telefonisch aanmelden, startcoupons opsturen en gelijk via bank/giro startgeld overmaken???Hoef je al vereniging zijnde ook niet meer achter iemands geld aan te zitten. Als een bewijs van arts o.i.d. toch niet meer serieus wordt genomen.....
Javelin schreef:Maar met een verklaring van arts o.i.d. hoef je toch geen startgeld te betalen? Of geldt dit alleen voor je paard????
MissSisa schreef:Je moet je voor de sluitingsdatum afmelden.
Yuri schreef:Je had namelijk ook van te voren kunnen kijken of je echt wel kunt op de betreffende datum lijkt me zo.
peeky schreef:Nou ik heb mooi wel even een klacht ingediend bij het KNHS. Mensen die gewoon maar te laat afmelden vind ik heel wat anders dan mensen die af moeten melden door een overmachtssituatie zoals een gebroken arm of been (en ik heb beide gebroken in één jaar, een geintje wat me naast het verdriet van niet kunnen rijden en trouwens tot helemaal haast niets meer in staat zijn ook nog eens in totaal 75 euro aan startgeld heeft gekost van wedstrijden die ik niet heb kunnen rijden maar wel moest betalen)