inschrijf ergernis!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

inschrijf ergernis!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 20:14

wat je er niet voor over moet hebben om op (dressuur) wedstrijd te kunnen!!
ik begrijp dat het allemaal vrijwilligers zijn die het secretariaat doen en dat iedereen dat dus naast zn werk enz ook nog moet regelen...

maar goed.. Ik stuur in de eerste week van januari coupons op voor een wedstrijd op 6/2. (inschrijving was open va 26/12)
Ik hoor niets en ga er dus vanuit dat ik kan starten, en kijk niet verder voor andere wedstrijden.
Nadat ik mijn coupons heb gestuurd belt mijn moeder nog naar dezelfde persoon of er heel toevallig nog plek is voor hun wedstrijd in januari. Deze zat vol, maar voor februari kan nog ingeschreven worden.
Ik dacht, dat zit goed, want mijn coupons zijn daar al.....

nu komt het, ik sta niet op de startlijst! Ik een (net, dus niet boos oid) mailtje gestuurd of het al vol zat toen mn coupons aankwamen of dat ze misschien helemaal niet zijn aangekomen. Geen antwoord. Ik bellen, telefoon wordt niet opgenomen op de tijd dat er op de voicemail staat dat je kunt bellen...
krijg ik eindelijk het secretariaat aan de lijn: nee, je staat op de reserve lijst, alles zit al vol....

1) waarom kon mn moeder mij dan nog wel inschrijven toen ze belde, maar kan ik niet starten, terwijl mn coupon daar toen al ongeveer was
2) ze hebben een maand de tijd gehad me in te lichten, even bellen of coupons terug sturen met de mededeling dat het vol zit is toch niet zo'n heel groot probleem?!

nu moet ik maar zien of ik kan starten, en zo niet dat ik mn coupons weer terug krijg (ben student, betaal het zelf, elke euro is er 1)
en erger nog...als ik een maand geleden had geweten dat ze vol zaten had ik ergens anders in kunnen schrijven!! Nu kan ik dus mooi weer een maand wachten voor ik weg kan, want...alles zit al vol!! Boos! zo gaat een jaar wel lekker snel om.. Boos!

1 telefoontje was dan toch geen overbodige moeite geweest....of wel?
(en ik begrijp, als er 100 mensen te laat inschrijven worden dat 100 telefoontjes, dat is wel veel, maar toch...)

en ik baal er gewoon van, had vanwege tentamens dat paard sinds november al niet meer mee gehad, en had echt ontzettend zin om weer weg te gaan... echt ALTIJD als ik met die weg wil is er wel iets waardoor het niet doorgaat. (zelf geblesseerd, ijzer eraf, sneeuw, zoveel regen dat alle bakken blank staan, windkracht 10, verzin het maar...)
(dus vandaar ook dat ik iets bozer reageer dan eigenlijk nodig is...)

Kylan

Re: inschrijf ergernis!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 20:34

Ach dit gebeurt wel vaker.
Het is inderdaad erg vervelend, maar je krijgt vast je coupons wel terug enzo.
Als je moeder toch nog gebeld heeft, waarom heeft ze dan niet even gevraagd of de coupons er al waren? Dat doen wij bijna altijd, werkt wel...

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 21:25

ik ben op deze manier helaas al een aantal coupons kwijtgeraakt...

en waarom mn moeder t niet vroeg... ik woon niet meer thuis en toen zij belde (om mij beltegoed te besparen) wist ze niet zeker of ik al de coupons op de bus had gedaan (ja dus). En aangezien die vrouw zei dat er nog plek was had ze zoiets van nou, dan wel ik eerst wel even naar mn dochter om te vragen of ze die coupons al weg heeft....

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 22:17

Ik kan jouw frustraties best begrijpen.
Onze club organiseert ook wedstrijden en ik ben het slachtoffer die de coupons ontvangt.
Onze wedstrijden zitten binnen een week na openingsdatum vol. B zelfs na 1 dag. Het is dan ook heel vervelend om al die mensen teleur te stellen, meer dan 100 op de wachtlijst.
Maar het is ook onmogelijk om al die mensen te bellen. En ik kan me ook voorstellen dat mensen de telefoon op de voicemail zetten want af en toe wordt ik ook echt gek gebeld.
Coupons eerder terug sturen is ook niet mogelijk, want stel dat die mensen alsnog geplaatst worden dan moet er weer een coupon gestuurd/meegenomen worden.
Ik stuur alle overbleven coupons altijd wel terug, maar dan naar de verenigingen, dit doe ik pas als onze laatste wedstrijd van het seizoen vereden is, anders blijf je sturen.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 22:47

Tsja, toen ik vorig jaar in januari mn startkaart kreeg (mn 1e keer dat ik wedstrijden ging rijden) dacht ik ook nog ff makkelijk op een startlijst te kunnen. Nou dat was nog een heel gezoek! Alles in de buurt zat al vol. Uiteindelijk heb ik er nog 1 gevonden. Nu plan ik mn wedstrijden gewoon ver vooruit, 'k zit nu al vol tot aan april... Dan ben je verzekerd van een plekje.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 23:36

Vajramani schreef:
Ik kan jouw frustraties best begrijpen.
Maar het is ook onmogelijk om al die mensen te bellen. En ik kan me ook voorstellen dat mensen de telefoon op de voicemail zetten want af en toe wordt ik ook echt gek gebeld.
.

dat begrijp ik wel hoor, anders moet je erg veel gaan bellen... maar tis vooral ook omdat ze dan vrolijk aan de telefoon zegt dat er nog plek is...
maja...wie weet vallen er nog mensen uit deze week... (ik hoop het niet voor die mensen, maar wel voor mijzelf! Haha!)

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 00:04

Noukie schreef:
dat begrijp ik wel hoor, anders moet je erg veel gaan bellen... maar tis vooral ook omdat ze dan vrolijk aan de telefoon zegt dat er nog plek is...
maja...wie weet vallen er nog mensen uit deze week... (ik hoop het niet voor die mensen, maar wel voor mijzelf! Haha!)

Maar het is soms best moeilijk te zeggen of er nog plek is. Ik ga ook niet precies bij houden hoeveel van elke klasse al binnenzijn. Datum op de envelop en in een plastic tas. Als ik met de startlijsten begin pak ik die tas weer eens.
Maar ik meld wel/meestal dat ik aardig vol zit en dat ik het niet kan beloven.