wedstrijden starten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

San_Suuz

wedstrijden starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 22:15

heey,
ik mag met mn verzogpaard wedstrijden gaan rijden en dat ga ik ook doen....alleen vroeg k me af hoe het allemaal in zn werk gaat met lid worden en startkaar etc...
misschien heeft er iemand tips
groetjes Sanne Pling

Pjelk

Re: wedstrijden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 23:20

Om wedstrijden te rijden moet je allereerst lid zijn van een Landelijke rijvereniging. Die hebben altijd een wedstrijdsecretariaat en ik denk dat je daar bij het beste kan informeren hoe alles in zijn werk gaat. Soms verschilt dat nogal eens per vereniging. BIj ons werd bijvoorbeeld eerst door het secratariaat zelf de startkaarten aangevraagd, terwijl je het nu volgensmij zelf moet doen. ZO`n kaart kost trouwens zo`n 50 euro
Om wedstrijden te rijden moet je ook startcoupons hebben (die koop je per 10) maar om te weten hoe het precies zit zou ik je aanraden contact op te nemen met het wedstrijdsecratariaat.

San_Suuz

Re: wedstrijden starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 18:12

Bedankt voor je reactie Knipoog
Ik ben nu al een beetje aan het rondkijke op internet naar verenigingen die niet zo heel duur zijn, als ik er 1 gevonden heb zal ik daar bij wel even informeren Haha!
groetjes Sanne