Gister 30-01 had ik mn eerste wedstrijd op mn paard More Impulse, het is een draver. We kwamen daar aan (in het plaatsje Molkwerum). We kwamen daar dus en we gingen me aanmelden. Ze zeiden dat er een foutje in de startlijst was gemaakt dus ik moest een uur later. Dus wij lekker relax een colaatje drinken komt er iemand bij me ben jij Hanneke de Wrede? Ja dat ben ik! Nou je me moet NU inrijden ik kon nog een half uurtje dus ik als een speer me omkleden en More opzadelen zodat ik nog net 20 minuten kon inrijden. Het ging wel aardig en ze vond niks echt eng. Toen moest iedereen weer naar buiten (het inrijden was in de zelfde bak als waar het proefje gereden moest worden). Toen moest ik bijna nog een half uur buiten stappen voor ik aan de beurt was! Toen kon ik eindelijk! Ik was best zenuwachtig. Het ging eerst wel aardig tot de galop... ze ging terug naar draf dus in de volgende bocht zette ik haar weer aan dat ging nog net goed. Maar op de andere hand ging het helemaal verkeerd ik gaf haar een (zacht) tikje op haar kont omdat ze zo traag in de galop was en toen bokte ze en ging ze daarna nog 2 x terug naar draf.... naja de rest ging gewoon ze schudde nog wel wat met haar hoofd dat was wel jammer. Mischien kwam het ook wel wat doormij doordat ik best wel zenuwachtig was. Ik had 144 punten niet super maar ook niet echt heel slecht voor een 1e keer op een draver. Ik was eerst wel best chaggie maar daarna was ik toch wel tevreden. Thuis had ik de video nog even bekeken en het zag er (ondanks de galop) toch nog aardig uit

Groetjes Hanneke en More