Update: dispensatie voor de L1 gekregen, nu gestart

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Update: dispensatie voor de L1 gekregen, nu gestart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 13:29

Voor een ieder die het toen gevolgd heeft, ik heb opwaardering gekregen om met ons nieuwe paard direct L1 te starten in plaats van de B, dit in verband met Orun examen in april en een benodigde winstpunt in de L1.

Afgelopen zaterdag gestart in de L1 en meteen gescoord, 166 en 159 min twee (wegens een staakactie)! Dus ik ben klaar voor het Orun examen! Nu lekker op mijn en zijn gemak starten, 1x per maand ofzo want we hebben geen haast.

Wel leuk was dat de jury speciaal kwam vragen hoe hoog hij wel niet was en wat voor bloedlijn, ze vond m heel knap! Altijd leuk om te horen!!!

CGJ12

Re: Update: dispensatie voor de L1 gekregen, nu gestart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:59

daffodil schreef:
Wel leuk was dat de jury speciaal kwam vragen
hoe hoog

hij wel niet was en wat voor bloedlijn, ze vond m heel knap! Altijd leuk om te horen!!!

Zegt ook wel het één en ander over de jury........... Haha!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:31

hoi daf,

jammer dat ik je proef niet heb gezien, wel super dat hij zo goed ging gefeliciteerd iig *o/*

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 23:05

CGJ12 schreef:
daffodil schreef:
Wel leuk was dat de jury speciaal kwam vragen
hoe hoog

hij wel niet was en wat voor bloedlijn, ze vond m heel knap! Altijd leuk om te horen!!!

Zegt ook wel het één en ander over de jury........... Haha!

Handig zo'n onderschrift.................komt weer goed van pas....we mogen geen rechten ontlenen aan wat jij zegt Clown
Ik ben echt benieuwd wat voor een persoon er achter CJG12 schuil gaat.En waar staat dat CJG12 eigenlijk voor???????

BTW : gefeliciteerd!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 12:02

Ik vond het wel leuk dat ze zo gecharmeerd was van onze nieuwe kanjer! Ik trek me dan ook niets aan van zulk commentaar hoor, kan daar niet mee zitten.

Zoals ook elders in dit forum uitgebreid besproken, juryleden jureren soms heel apart. Ik was er heel blij mee zaterdag en volgens de toeschouwers was het ook wel terecht! Ik ging nog aan de kletter voordat ik begon dus Alf was een beetje heet geworden. Het begin was daardoor niet al te scherp voor wat betreft op de letter rijden maar goed het is nog maar L1 dus zo strak kijken ze dan niet.

Ik vond het wel leuk dat nadat ik dus opwaardering van de KNHS gekregen had, nu ook bewezen heb dat dat niet voor niks was in ieder geval! En ik kan met hem examen voor de cursus doen! Dat was en is nog steeds het doel!!!