Dag medebokkers!
Ja ik ben de zoveelste waarschijnlijk wat hier een verslagje neertypt over de wedstrijd van vandaag
Maar goed ik doe het toch! Ik heb wel een eigen pony sinds gisteren, maar dat is een shetje en heb er vandaag niet op kunnen rijden wegens wedstrijd. Ik rijd gewoon oefenjumping van de manege met manegepony's. Het zijn er 5 per winter.
Ik start met 2 pony's. We hebben bij de pony's een soort van 3 proeven.
-Proef 1: Voor de allerkleinsten! ALleen maar kruisjes bijna!
-Proef 2: Voor meer gevorderden, voor de meesten ook
-Proef 3: Eigenlijk doen daar bijna alleen maar eigenaarspony's met eigenaar
aan mee! Maar ook enkele wat de echt goede pony's van de manege kunnen strikken!
Maar goed. Ik doe dus mee aan proef 2 met 2 pony's. 1tje waar ik mee rijd voor het klassement! VAn de 5 jumpings word namelijk het klassement bijgehouden!
en 1 jonge pony. Ze hebben mij op de manege voor gek verklaart dat ik altijd vrijwillig met die jonge pony start! Hij staat bekend om zijn koppigheid en weigeringen! Maar ik vind het een geweldig beestje!
Hij is heel lief en ja hij weigert wel eens of loopt erlangs door. Maar voor de rest doet hij zijn best en hij loopt elke wedstrijd beter!
Met de andere pony, die Queen heet, doe ik dus echt mee rijden voor klassement! Ook hier hebben ze me voor gek mee verklaart, dat ik dat deed. Maar ze gaat heel goed en nee ze is niet de snelste of de best wendbare pony! Maar ze is een betrouwbare pony, en als je haar goed kent doe je er alles mee! Zoals vandaag dus
Ik was 5de van de 40! EN 1ste van de manegepony's
Want de 4 die hoger stonden was allemaal met eigen pony's! En ook nee, Queen is niet de snelste van de pony's daar. Ik geloof dat 90% van de ander pony's veeeel sneller zijn! Ik sta nu na 3 keer 4de in het klassement! Maar als de punten van vandaag, de 4de keer, erbij geteld worden kom ik normaal 3de te staan! Ja die gene wat altijd wint en 2de word, die zitten zoiets als minstens 4 seconde sneller op de 3de en de rest! Die vechten gewoon om 1ste en 2de plek! Volgende keer is zeg maar "finale" tellen alle punten dubbel! Dus ik hoop dat het dan goed gaat! 
Maar ik ben dus wel supertrots op de pony's!
Sorry als het een lang en saai
verhaal is. Ik heb geen foto's. We hebben geen digi namelijk
Maar als die er zijn dan zet ik ze er hierbij!
Groetjes, Jennifer