jeuhj 2de plaats!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

jeuhj 2de plaats!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 22:09

vandaag had ik dus wedstrijd, ik was vast beraden mijn vorige lesgever te verslaan, want die gaf niet meer goed les toen ik met een paar % verschil achter haar stond, Ik dus lekker ingereden, 2x bijna omver gereden door een van die grote paarden waarvan de ruiters denken dat ze niet moeten uitkijken voor die kleine ponys Clown en toen moestk binnen. Wat liep die pony fijn!!! Dat ik 2% minder had was mijn fout, bij het aanspringen dacht ik dat hij verkeert zat en nam ik hem terug, maar hij zat goed Bloos dus dat was mijn fout!

en toen de prijsuitreiking was ik 2de met 58.5% en de eerste had 60 %!

mijn lesgever stond 4de maar met hoeveel % weet ik niet. Normaal ben ik heus niet zo van 'ik wil die of die verslaan' hoor. Maar omdat ze me eigenlijk een beetje wou kelderen door niet meer goed les te gaan geven wou ik bewijzen dat ik er zonder haar ook wel geraak. Ik ga vrijdag in elk geval mijn nieuwe lesgever bedanken, want ik weet dat ik in de 2 lessen die ik van haar heb gehad al erg vooruit ben gegaan tov al de lessen van mijn vorige!
en ik krijg dankzij iemand die op wedstrijd was waarschijnlijk ook nog een 'prive' les op dinsdag (dan rijden we met 2)

*helemaal tevreden*

Authentic

Re: jeuhj 2de plaats!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:22

OK dan!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:23

Super meis!! Komt helemaal goed met jou en Explosion Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 23:22

Mooi resultaat Phara OK dan!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 23:31

dankje Lachen
jaah ik hoop dat t helemaal goed komt Knipoog Haha!

maar nu we ook nog priveles krijgen zal dat wel lukken! Knipoog