Eleonoor met Pablo L2; winst !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Eleonoor met Pablo L2; winst !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 15:07

Ik wil hier even mijn bewondering voor Eleonoor en Pablo uitspreken.

Ik had eleonoor al een tijdje niet meer gezien en dus ook niet zien rijden, maar ik ging vandaag naar haar wedstrijd op de prinsenstad kijken en ik was echt compleet verbaasd Ja

Waren dat Eleonoor en Pablo ??? Wat zijn ze een geweldige combi geworden zeg, echt mijn complimenten !!!!!!!
Van een beetje onzekerheid van Eleonoor d'r kant naar een geweldig netjes, ongedwongen rijden nu ! Super ontspannen, was echt fijn om naar te kijken.

Fijn voorbeeld wat een instructeur kan doen bij een bepaalde combi zeg.
D'r eerste proef was erg netjes, paar slordigheidsfoutjes, maar netjes.
De tweede proef was ze hem iets kwijt, maar zeker niet verkeerd gereden.

Toch mooi een winstpunt gehaald en 1 x 2e plek en 1 x gedeeld 4e, van een groep van 16 !!!!

Eleonoor; ik heb het al een paar keer ook gezegd tegen je, maar ik vind het geweldig om te zien hoe jullie veranderd zijn

Mijn complimenten OK dan!

zobras

Re: Eleonoor met Pablo L2; winst !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 18:35

Bloos Bloos ga straks nog naast mijn rijlaarsen lopen.... Bloos Bloos

En tjonge, wat heb ik nog veel te leren. Maar je hebt gelijk, geen vergelijk met 2 jaar geleden voor ik van instructeur wisselde. Toen durfde ik niet te galoperen en dat is nu mijn beste gang. Pablo is ook gewoon een super knol, als ik even mag opscheppen over hem.

Leuk dat je er was Ingrid Ja

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 19:12

Leuk dat het zo goed ging!!

En als er in deze 2 jaar al zoveel veranderd is, wat moet je dan de komende 2 jaar verwachten!! Knipoog Haha!

jacobien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:53

Hé Eleonoor!

Van harte gefeliciteerd met dit resultaat!! Supergoed! OK dan! *o/*

Evert kan weer trots op je zijn!!

Woensdag ga ik weer naar hem toe! Oefenen voor zondag!

Ga zo door he!!

Groetjes,
Jacobien

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:46

Bedankt allen, waar een goede basis allemaal niet goed voor is (en die is nog lang niet goed genoeg.....)! Ben de laatste weken alleen bezig geweest dat ik fatsoenlijk kon remmen zonder Pablo te hinderen, meer niet. En oh, wat was dat moeilijk voor iemand die liever vasthoudt dan loslaat. Echt niets gedaan aan proefrijden, maar je ziet het, met alleen de basis lukt het dus ook. Nu nog eens wijken leren Haha! Haha!

Dit is echt te danken aan Evert OK dan! en dat zal hij vrijdag ook wel horen als ik les heb. Pablo moet naar de smid dinsdag en dan vind ik een les op woensdag te kort dag. Jammer, want ik kijk graag naar je les Jacobien Ja

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 22:52

[quote="Eleonoor"]Bedankt allen, waar een goede basis allemaal niet goed voor is (en die is nog lang niet goed genoeg.....)!

niet altijd iets negatiefs erbij meid.......je doet het super, je zet je in voor Pablo, doet alles wat je kunt, dus gaat toch goed !!! Ach gut

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 08:45

Ik kan niets anders zeggen dan:Toppie meis! Evert zal vast ook een beetje trots zijn! Knipoog

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 10:17

Zo te lezen is een felicitatie op zijn plaats Eleonoor!
Dus bij deze:

!!!!GEFELICITEERD!!!!

Ach, en dat je nog veel moeten leren, dat blijf je houden.
Ik in elk geval wel.
Toen ik ooit eens met wedstrijden begon had ik al mijn hoop gezet op 1 wp in de B, ik dacht dat ik dan al helemaal blij was en dan kon ik tenminste rijden Bloos

Toen ik dat eenmaal had vond ik nog steeds dat ik niet kon rijden en als ik dan L1 ruiters zag, dacht ik; 'oh, als ik dát toch ook nog eens kan. Dán kan ik rijden.' En je raad het al, ik was L1 en vond nog steeds dat ik niet kon rijden en bovendien leerde ik alleen dat des te meer ik leerde des te meer ik voelde dat ik nog móest leren.

Binnen 1 jaar was ik Z. Mensen nog an toe, nooit gehoopt dat ik dat ooit zou worden en altijd gedacht dat als ik Z was dan....

Maar het gevoel is nooit veranderd Bloos

Ik voel nog steeds dat ik nog zóveel moet leren...

Ach ja, dus we ploeteren maar door... Knipoog Clown