Ik had bij een proef 2x een 5 en 2x een 7 (1tje voor de verzorging), en bij de andere 1 keer een 5 en 2x een 7(1x voor de verzorging..)
voor de rest allemaal 6en!

Er stond geen commentaar op mijn blaadje...degene die schreef staat bij mij op stal, dat betekende dus dat ik maandagavond de volle laag kreeg van de schrijfster over dat ik scheef dat en mn haar uit stak(mn netje viel steeds uit )... enz.
Eerst zei ze van dat ik geen winstpunt verdiende enz. maar hem toch maar kreeg omdat ze had gezegd dat ik graag een winstpunt wilde hebben om te springen en dat dat niet lukte(kom op hee ik heb pas een paar wedstrijden gedaan-->152,152,150,155... zo slecht is dat toch ook niet..)
Later zei ze dat hij wel verdiend was ofzo maar dat er wel commentaar was, maar de jury het zielig vond om het op mijn blaadje te schrijven.
Dat moest ze dus allemaal even van de jury doorgeven..

(de schrijfster had zelf meegereden en had zelf 145/148, en dan mij aanvallen over wat ik allemaal fout had gedaan. Het kwam er echt heel hard uit.
Semoos reageerde een keer nogal vervelend op mijn ophouding en daarover zei ze”als je dat paard nog een keer zo hard in zijn bek trekt krijg je min punten.”
Nah ik stond wel even met mijn mond vol tanden, ook iedereen die mijn proef gezien had, ik vond dat wel erg bot klinken en dan helemaal een dag na de wedstrijd)
de jury scheen gevraagd te hebben van kan dat paard wel springen dan, is dat niet veel te gevaarlijk (ik schijn nogal klein te zijn op zo'n groooot paard.. )
Naja boeie we gaan mischien nog even de KNHS bellen want het is echt niet normaal dat ik het commentaar (dat niet op mijn blaadje werd gezet omdat ze het zielig voor mij vond) een dag later van de schrijfter doorgegeven krijg...zo onprofessioneel! De jury was pas net begonnen.
Maarja ik heb mn winstpunten!
Maar de middendraf ging 2 keer echt super, en ze stond 1 keer vierkant!(na maandenlang oefenen) Echt zonde dat ik daar geen 7 voor had.. Maar er waren ook wel andere dingen die een 5 waard waren.,..die zijn nu ook "goed" gerekend..
Ik heb er dus niet veel aangehad, qua commentaar..
Wat vinden jullie hier nou van?