Mijn paardje is slechts 1m58. Hij doet altijd zeer goed zijn best? Hoe zit dat bij jullie?? Groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Thekla schreef:Hallo alle springruiters, Ik spring met mijn paardje bij de LRV. Ik doe dat heel graag. Ik spring nu midden, dat is 1m20.![]()
Mijn paardje is slechts 1m58. Hij doet altijd zeer goed zijn best? Hoe zit dat bij jullie?? Groetjes![]()
Thekla schreef:Hallo alle springruiters, Ik spring met mijn paardje bij de LRV. Ik doe dat heel graag. Ik spring nu midden, dat is 1m20.![]()
Mijn paardje is slechts 1m58. Hij doet altijd zeer goed zijn best? Hoe zit dat bij jullie?? Groetjes![]()
. Rij nu met mn D-pony M springen en met een andere E-pony ga ik binnenkort B springen starten is de bedoeling. Is voor iemand anders, heb k wel zin in. Hoe meer springen, hoe beter
En binnenkort het cross-seizoen ook weer geopend voor mij dus we gaan weer los. En de plannen voor meer springlessen (oa bij hester klompmaker) zijn ook al redelijk op gang dus komt helemaal goed!
--> dus van de zomer hoop ik in de B mee te rijden. MissSisa schreef:Ik spring ook L-D. Met mn ouwe pony M gesprongen..............

Kylan schreef:Jaja, M... M-2 weliswaar.
Nou ja mag ik eigelijk niet zeggen... Ben L-10 geweest (oeps)
Ik spring B en heb de punten voor L reeds verzameld.