Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en evt ook nog met zo'n tapje met schroefdraad. Dan stiften er in draaien, ik doe het meestal met een steeksleuteltje. Je kan dan meer kracht zetten en met de speciale tapjes kan er wel eens iets misgaan. Ik heb wel eens het schroedraad van het tapje in mijn hand gehad omdat een paard liep te klieren.
maar was wel even schrikken!
Met uitdraaien heb ik altijd meer problemen
Dan moet ik nog weleens op zoek naar een sterke man 
gomir schreef:Ik vind met stiften op de wagen vervoeren helemaal niets, kans op verwondingen is me dan te groot...
Niets moeilijks aan hoor, ze zitten er zo inMet uitdraaien heb ik altijd meer problemen
Met uitdraaien ook even opletten dat je je hand niet openhaalt aan het ijzer, dat doet zeer...
Thuis even oefenen zoals Bianca zegt is wel slim, dan sta je op concours niet meer zo te stuntelen.
..Soraya krijgt ze pas op wedstrijd in
Mij te link en het lijkt me idd ook niet echt prettig staan
gomir schreef:Ik vind met stiften op de wagen vervoeren helemaal niets, kans op verwondingen is me dan te groot...
Niets moeilijks aan hoor, ze zitten er zo inMet uitdraaien heb ik altijd meer problemen
Met uitdraaien ook even opletten dat je je hand niet openhaalt aan het ijzer, dat doet zeer...
Thuis even oefenen zoals Bianca zegt is wel slim, dan sta je op concours niet meer zo te stuntelen.
Ferroowtje schreef:Hmm ik denk dat ik ook maar thuis ga oefenen zodra ie ijzers heeft... mocht het niet lukken vraag ik hulp van een ervaren stiftendraaier![]()
(hehe chantal voel je je geroepen?)
stressen joh! ]! En dan kan ik op de wedstrijd ze er direct indraaien.
Mies7 schreef:Er zijn bij de meeste ruitersportzaken speciale dopjes te verkrijgen die je in de schoongemaakte stiftgaten kunt stoppen.