Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:Ik vind met stiften op de wagen vervoeren helemaal niets, kans op verwondingen is me dan te groot...
Niets moeilijks aan hoor, ze zitten er zo inMet uitdraaien heb ik altijd meer problemen
Dan moet ik nog weleens op zoek naar een sterke man
Met uitdraaien ook even opletten dat je je hand niet openhaalt aan het ijzer, dat doet zeer...
Thuis even oefenen zoals Bianca zegt is wel slim, dan sta je op concours niet meer zo te stuntelen.
gomir schreef:Ik vind met stiften op de wagen vervoeren helemaal niets, kans op verwondingen is me dan te groot...
Niets moeilijks aan hoor, ze zitten er zo inMet uitdraaien heb ik altijd meer problemen
Dan moet ik nog weleens op zoek naar een sterke man
Met uitdraaien ook even opletten dat je je hand niet openhaalt aan het ijzer, dat doet zeer...
Thuis even oefenen zoals Bianca zegt is wel slim, dan sta je op concours niet meer zo te stuntelen.
Ferroowtje schreef:Hmm ik denk dat ik ook maar thuis ga oefenen zodra ie ijzers heeft... mocht het niet lukken vraag ik hulp van een ervaren stiftendraaier![]()
(hehe chantal voel je je geroepen?)
Mies7 schreef:Er zijn bij de meeste ruitersportzaken speciale dopjes te verkrijgen die je in de schoongemaakte stiftgaten kunt stoppen.