Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hahahaha...joyce B schreef:Ik kan jou zien rijden Sita!
Ik rijd Alette naar wedstrijd, die gaat voor het eerst starten.
Als zij aan het losrijden is, kan ik jou net even gaan bekijken
Hoe ging jouw laatste wedstrijd dan Alike? Die van mij ging heel slecht. Ze was veel te gespannen en ontplofte bij elke beweging van toeschouwers, geluid van deuren of galoerende paarden in inrijbak
Volgens Keimpe (Klaske reed voor mij) was het een mooie pony, maar ben ik wel toe aan iets groters![]()
hahahaha...
Snel weer naar het buitenseizoen en het mooiere weer! Dan heb je veel meer rust en ruimte om je heen!
Succes allemaal!
had dus niet echt lekker losgereden. vlam was gespannen en aboluut niet soepel. In de proef wou ze niet echt langs de hekjes. later was ze wel een stuk fijner omdat het daar lekker rustig was. had 154 pnt. het ging allemaal niet netjes genoeg.

Alikesflame schreef:
Weten jullie waar het is??? bij startlijsten is geen lokatie bekend nl.
maar heb ondertussen al even rondgebeld. in elk geval bedankt is idd bij die manege

. En hoe is het met jullie gegaan?
had 151. terwijl ze de vorige keer veel slechter reed en toen hadden we 154 maar goed het is en blijft een jury sport.
Citaat:ik vond de inrijbak echt heel erg slecht.

meestal is ze dat wel. De 19e wil ik naar siegerswoude (als ik dus niet op de wachtlijst sta)