Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zep schreef:Volgens mij ga ik het omdraaien, en ga ik vanuit Zweden in Nederland op een Zweedse gastlicentie starten!
Zep schreef:Als we Morris daar weer klaar voor krijgen moet ik hem weer afstaan denk ik
Zep schreef:Klacht voorbereiden bij het Europees Hof...
Ik moet nog een essay schrijven voor Constitutional Perspectives of the EU
CGJ12 schreef:Het komt er dus bijna op neer dat de KNHS mensen die in het buitenland willen gaan starten gewoon tegenhoudt met allerlei regels en boeteclausules.
Dus in Nederland mag ik straks niet meer met een hoed rijden, maar in het buitenland starten wordt ook belet?
Zep schreef:Bo Helander is de aanspreekspersoon van het juridische departement van de FEI. Is dat een Nederlander?
marieketencate schreef:Je hoeft toch ook niet te betalen als je een startkaart hebt, maar dat jaar niet start? Volgens mij kun je dan zelfs je geld terugkrijgen!
marieketencate schreef:Je hoeft toch ook niet te betalen als je een startkaart hebt, maar dat jaar niet start? Volgens mij kun je dan zelfs je geld terugkrijgen!