Oud Gastel & Roosendaal ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

Oud Gastel & Roosendaal ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 13:07

haleej Clown

start er toevallig iemand vrijdagavond in oud gastel bij manege reigershof, moet vanavond bellen voor de starttijd, en je kan 2 proeven rijden Lachen

en start er toevallig ook iemand zaterdagavond in Roosendaal, bij den goubergh ?

Kaatie

Re: Oud Gastel & Roosendaal ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:18

normaal zou ik starten in roosendaal, maar omdat er zoooooveel inschrijvingen waren kon ik niet meedoen. Wel zonde, wnt is een hele mooie accomodatie.
reigershof is ook heel erg mooi! rijd er erg veel wedstrijden, is meestal twee proeven daar en altijd erg goed geregeld.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 15:52

Ik rijd zelf niet mee, maar iemand van stal wel en ik ga mee. Proef voorlezen etc. Ze moet geloof ik rond half 8 starten dacht ik. Ze rijdt L1 maar misschien zie ik je daar.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:47

haflingerfan schreef:
Ik rijd zelf niet mee, maar iemand van stal wel en ik ga mee. Proef voorlezen etc. Ze moet geloof ik rond half 8 starten dacht ik. Ze rijdt L1 maar misschien zie ik je daar.

*wijziging*

Haflingerfan blijft thuis om te lessen en ik ga mee proef voorlezen Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 22:48

oud gastel moet ikin de L2 denk ik rond half 8 starten, staat geen tijd voor mijn naam, maar zal rond die tijd zijn ?

en in roosendaal om half 7 Lachen